Supermodelka Karolína Kurková uvedla exkluzivní limitovanou kolekci triček

Mezinárodně uznávaná supermodelka Karolína Kurková, jedna z ABOUT YOU Fashion Idols, a módní online obchod již v minulosti úspěšně spolupracovaly na společných projektech. S mottem BE ICONIC představují 12dílnou kolekci ikonických triček z organické bavlny Iconic Shirt Collection (Karolína Kurková Originals).

Věřte si a buďte silní bez ohledu na to, co si myslí ostatní! Toto poselství je pro Karolínu mimořádně důležité, a proto je vzkaz BE ICONIC středobodem exkluzivní capsule kolekce. Každé z ikonických triček obsahuje slogan, kterým chce Karolína dodat ženám dobrý pocit a povzbudit je, aby si důvěřovaly. 

Karolína Kurková se vždy zajímala o módu. Svou kariéru v modelingu začala jako 16-ti letá a v 17ti letech se stala nejmladší modelkou, která se kdy objevila na titulce amerického Vogue. Od té doby je jednou z nejžádanějších modelek. Předvádí pro nejznámější světové módní designery a její vášeň pro módu se jí stala profesí. V úzké spolupráci s týmem ABOUT YOU tak vytvořila 12dílnou kolekci, která představuje basic trička v novém světle. 

Česká republika je jeden z našich prioritních trhů, a proto nás velmi těší, že díky naší spolupráci s Karolínou budeme poprvé aktivně prezentovat kolekci v několika evropských zemích. Spolupráce s Karolínou přes dva kontinenty a časové zóny byla velmi zajímavá a je pro nás vzrušující uvést na trh tato ikonická trička, říká Carolin Westphal, Senior Project Manager Capsule Collections v ABOUT YOU.

Kolekce odráží Karolíninu vášeň pro módu a její cit pro nadčasový design. Výsledek: Neobyčejná trička vyrobená ze 100% organické bavlny s neobvyklými detaily, jako jsou například manžetové knoflíčky, saténové šátky nebo tylové rukávy, které mohou působit elegantně ale i ležérně.

Kousky jsou k dispozici v červené, černé a bílé barvě, v cenovém rozpětí od 779 Kč do 1579 Kč. Všechna trička z kolekce jsou k dostání ve velikostech od 34 do 44 od 11. června exkluzivně na ABOUT YOU.

Ke spuštění kolekce byla připravena i velká uváděcí akce v Praze, která bohužel vzhledem k současné situaci COVID-19 musela být zrušena. Kampaň byla nakonec zhotovena v Cinegeho Studios v Hamburku. Energie této capsule kolekce se odráží ve všech prvcích kampaně. Jsou využity barvy kolekce, hra se světlem a slogany z triček, vysvětluje Elena Reudenbach, Senior Relationship Manager v ABOUT YOU.

Audioknihy: Černé léto

Prací papírky

Klenoty

Anketa

Jaké koktejly máte nejraději vy???

Mojito
348 x [13%]
Aperol spritz
241 x [9%]
Cuba Libre
255 x [10%]
Piňa Colada
241 x [9%]
Daiquiri
246 x [9%]
Margarita
345 x [13%]
Cosmopolitan
262 x [10%]
Mai-Tai
226 x [9%]
Whiskey sour
239 x [9%]
Pisco sour
249 x [9%]

Celkem hlasovalo : 2652

BLOG/ČEK

Svět je opravdu uspěchaný a my chceme, vlastně musíme, to tempo stíhat a bohužel často zapomínáme na to, že nejsme nastavení na každodenní maximální výkon. Krůček od zhroucení či vyhoření je občas většina z nás, ale stačí málo, občas se zastavit a uvědomit si, že to není luxus, ale nezbytnost!

Nastavte si povinně takové dny v každém měsíci! Věřte, že budete spokojenější, šťastnější a vlastně i výkonnější.

Lenka Žáčková

POČASÍ
Facebook

JDI nahoru