P&G Beauty uvádí program opakovaně plnitelných a použitelných hliníkových lahví

Uvedení první opakovaně použitelné lahve a systému na doplnění P&G Beauty péče o vlasy umožní milionům domácností v celé Evropě snížit množství odpadu a znovu používat a recyklovat obaly P&G Beauty v Evropě ohlašuje svůj další krok k dosažení cílů nazvaných.

Zodpovědná krása 2030, které oznámila v červnu 2020 P&G Beauty dnes představuje inovaci obalů svých značek péče o vlasy, které mají změnit způsob, jakým spotřebitelé nakupují, používají a likvidují šamponové lahve, a pokračuje ve svém závazku konat dobro v oblasti péče o krásu. Jak bylo oznámeno na Reuters Responsible Business Summitu, od roku 2021 značky Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences a Aussie umožní 200 milionům evropských domácností1   lépe recyklovat, omezit odpad a opětovně používat obaly. Tyto kosmetické značky zavedou systém doplňování šamponových lahví, který se bude skládat z opakovaně použitelné 100% hliníkové lahvičky a sáčku z recyklovatelného plastu s náplní, jež obsahuje o 60 % méně plastu na 1 ml oproti klasické plastové šamponové lahvi. P&G Beauty směřuje ke snížení spotřeby originálního plastu o 50 % v obalech šamponů a kondicionérů do konce roku 20212, kdy plánuje ročně vyprodukovat o 300 milionů kusů plastových lahví z originálního plastu méně. Artur Litarowicz, viceprezident a generální ředitel divize péče o vlasy v Procter & Gamble Europe, uvedl: "Musíme zastavit příliv plastového odpadu a při ochraně planety už nemůžeme dále ztrácet čas. Proto s nadšením oznamuji obalovou inovaci nazvanou „dobrý systém doplňování“. Umožňuje našim spotřebitelům používat od roku 2021 designovou opakovaně použitelnou hliníkovou lahvičku a náplně v sáčcích. Tato inovace se bude týkat Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences a Aussie. Víme, že to je jen začátek. Je před námi mnohem více úkolů a P&G Beauty bude i nadále motorem pro konání správných věcí v celé Evropě a krůček po krůčku se bude posouvat k dosažení cílů souhrnně nazvaných Zodpovědná krása 2030.“

Virginie Helias, generální ředitelka společnosti P&G pro udržitelnost, dodává: Zavázali jsme se umožnit a inspirovat odpovědnou spotřebu prostřednictvím inovací našich produktů a obalů. Naše přední značky pro péči o krásu se dotýkají milionů životů. Tato obalová inovace přispěje k tomu, že opětovné použití obalů bude jednoduché, a zároveň umožní snížení používání plastu v souladu se závazkem P&G Ambice 2030. Už to není jen o tom, zda a co můžeme udělat, ale jak rychle to dokážeme – náš čas je nyní a musíme přijít s novým udržitelným životním stylem.“

K Arturu Litarowiczovi a Virginii Helias se do panelové diskuze na Reuters Responsible Business Summitu připojili zakladatel a ředitel společnosti TerraCycle Tom Szaky, vedoucí oddělení plastového odpadu a obchodu Světového fondu na ochranu přírody Erin Simon a klimatická aktivistka Clover Hogan, kteří poskytli svůj pohled na roli značek, aby pomohli odvrátit příchod plastové krize.

Tom Szaky to komentuje: „Už dlouho věřím, že doplňování je podstatnou součástí budoucnosti udržitelných obalů, a novinka, kterou dnes oznámila P&G Beauty, je krokem tím správným směrem pro mnoho milionů domácností, kde používají Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences nebo Aussie. I když je samozřejmě spousta práce před námi, je skvělé vidět velké společnosti, jako je P&G Beauty, které berou tento problém vážně a využívají své velikosti k rychlému a efektivnímu provádění změn.“

Několik příkladů úspěchů P&G Beauty v oblasti Zodpovědné krásy:

  1. Podpora hnutí #BecrueltyFree. P&G otevřeně sdílí technologie, programy nebo procesy, které mohou kosmetickému průmyslu pomoci dosáhnout rozsáhlého pozitivního dopadu na svět. Společnost P&G již investovala více než 420 milionů amerických dolarů do vývoje metod výroby produktů bez testování na zvířatech, které používají společnosti po celém světě. Značky P&G péče o vlasy Herbal Essences, Aussie, Bear Fruits a deodorant Secret jsou certifikovány PETA cruelty-free.
  2. Spolupráce s Královskými botanickými zahradami Kew, které přináší špičkovou botanickou vědu do produktů Herbal Essences, jenž obsahují minimálně 90 % rostlinných složek. Druh, kvalita a množství rostlinných přísad ve všech šamponech a kondicionérech Herbal Essences bio:renew jsou ověřené Královskou botanickou zahradou v Kew. Kromě toho P&G Beauty zajišťuje, že všechny rostliny pocházejí z udržitelného pěstování.
  3. Značka Head & Shoulders uvedla na trh první recyklovatelnou láhev šamponu vyrobenou z recyklovaného plážového plastu v roce 2017 (25 % obalu lahve tvořil odpadní plast z pláží). Head & Shoulders spolupracuje se společností TerraCycle, která shromažďuje odpadní plážový plast prostřednictvím 100 partnerských organizací a více než 1000 dobrovolníků.
LUISA SPAGNOLI

VEVA PLUS - ŠKOLITEL

Nezapomínáte na školení BOZP a požární ochrany??? 

Víte, že většina z nás má povinnost absolvovat toto školení pravidelně?

Vyvarujte se případným problémům a pokutám!

Rozklikněte a hned budete vědět jak na to!

Anketa
BLOG: PARAEVROPSKÁ CESTA

Můj projekt PARAEVROPSKÁ CESTA:

21.3.2019 jsem odstartovala svůj cestovatelský projekt výletem do Vídně. Chtěla jsem navštívit všechna hlavní města zemí, která leží v Evropě, ale netušila jsem, že zakrátko bude pozastaven. Projekt jsem změnila s ohledem na zněny, které přinesla pandemie a do projektu zařadím všechny své cesty po světě, i ty do Brna. Na poslední výpravu jsem se vydala s mojí Zuz letos červenci. Bergamo, Milano a italský venkov. Bohužel 3. den večer naše cesta skončila… Zuza si zlomila nohu.

Kdo jsem?

Jsem novinářka, sociálně-právní poradce, lektorka, psychoterapeutka, máma, kamarádka, ale nikdy jsem nebyla cestovatelka. Cestování vždy bylo bohužel na samém okraji mého žebříčku aktivit, bylo prostě zbytné. Přišel čas to změnit! Cestuji podle finančních možností, ale zážitky se koupit nedají, ty fakt musíte zažít a nepotřebujete nijak velký rozpočet, podstatné je si to užít!

Lenka Žáčková

21.3. 2019 jsem se vydala do Vídně.

 

PALEC NAHORU PRO VŠECHNY ODPOVĚDNÉ!

Facebook

POČASÍ
Návštěvnost
TOPlist
JDI nahoru