Značka Pampers je velkým podporovatelem předčasně narozených miminek!

Světový den předčasně narozených dětí připadá na 17. listopad. Velkým podporovatelem je každoročně značka Pampers, která dlouhodobě spolupracuje s neonatologickými centry po celé České republice a prostřednictvím organizace Nedoklubko předává plenky Preemies pro předčasně narozená miminka. U příležitosti světového dne značka Pampers vyčíslila, kolik plenek předala od července 2019 do června 2020. Celkem to činilo 12 594 balení pro nerušený spánek těch nejmenších z nejmenších.

„Plenky Pampers jsou dlouhodobě synonymem pohodlí, které je velice důležité, aby děti nerušeně spaly a prospívaly. U nedonošených miminek je to klíčové pro to, aby mohla jít co nejdříve z nemocnice domů se svými rodiči, mohla růst a sílit a stali se z nich velcí kluci a holky připravení objevovat svět. Jsme rádi, že již několik let můžeme podporovat lékaře i sestry neonatologických oddělení v jejich péči o předčasňátka. Ani v současné době epidemie by neměla být jejich skvělá práce opomíjena, a proto jsme rádi, že jim ve spolupráci s naším partnerem, organizací Nedoklubko, můžeme poděkovat a vzdát hold za to, jak se o předčasňátka starají,” říká Denisa Žideková, Associate Brand Manager Procter & Gamble.

Pampers Preemies jsou jedinečné plenky pro předčasně narozená miminka, které byly vyvinuté ve spolupráci se sestrami z novorozeneckých JIP, protože standardní novorozenecké plenky jsou pro předčasně narozená miminka příliš velké a nevyhovují jejich potřebám. Pampers Preemies jsou speciálně navrženy i pro ty nejmenší a nejzranitelnější miminka vážící od 500 g do 2 300 g tak, aby respektovaly tvar tělíčka a tím mu umožnily zdravý tělesný vývoj a pohodlí. Plenky jsou dostupné ve třech velikostech -3, -2 a -1, aby vyhovovaly každému miminku s ohledem na jeho hmotnost a velikost. Značka Pampers je doručuje ve spolupráci s organizací Nedoklubko přímo do neonatologických oddělení porodnic.

O společnosti Procter & Gamble

P&G se svými prověřenými, kvalitními a předními značkami slouží spotřebitelům po celém světě. Jeho portfolio zahrnuje značky Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, a Whisper®. P&G působí v přibližně 70 zemích světa. Pro novinky a informace o společnosti P&G a jejích značkách navštivte stránku http://www.pg.com.

NÁŠ TIP

Léto na vlně audioknih

Anketa

Co je pro vás důležité pro udržení vztahu

Vášeň
92 x [11%]
Věrnost
78 x [10%]
Velkorysost
80 x [10%]
Laskavost
77 x [10%]
Spolehlivost
79 x [10%]
Zásadovost
77 x [10%]
Poctivost
81 x [10%]
Dostatek pozornosti
94 x [12%]
Sebedůvěra
77 x [10%]
Smysl pro humor
75 x [9%]

Celkem hlasovalo : 810

VEVA PLUS - ŠKOLITEL

Nezapomínáte na školení BOZP a požární ochrany??? 

Víte, že většina z nás má povinnost absolvovat toto školení pravidelně?

Vyvarujte se případným problémům a pokutám!

Rozklikněte a hned budete vědět jak na to!

O BOURBONU
  • Musí být vypálen na území USA 
  • Musí být vyroben ze směsi obilovin, kdy jej od 51 % do 79 % musí tvořit kukuřice
  • Minimální doba zrání jsou dva roky
  • Voda v Kentucky, která se používá při výrobě bourbonu, je považována za nejsladší na světě
  • V Kentucky zraje více sudů, než zde žije obyvatel 
  • V Kentucky zraje více sudů, než zde žije obyvatel 
  • Musí zrát v nových vypálených sudech z Bílého dubu 
POČASÍ
Facebook

JDI nahoru