HARLEY-DAVIDSON® ve spolupráci s legendární skupinou AEROSMITH vydává limitovanou edici oblečení

Harley-Davidson a firma Bravado, která zajišťuje merchandise/brand management pro studio Universal Music Group, oznámily uvedení speciální kolekce ve spolupráci s legendární rockovou skupinou Aerosmith. Limitovaná edice těchto produktů nabízí řadu pánského a dámského oblečení a oděvních doplňků, které budou v prodeji prostřednictvím dealerství Harley-Davidson® po celém světě a na webu Harley-Davidson.com.

„Z partnerství se značkou Harley-Davidson na tomto projektu máme velkou radost. Ztělesňuje americkou tradici a autenticitu i přirozený styl, který perfektně shrnuje všechno, o čem je hudba skupiny Aerosmith. Je skvělé, že můžeme nabídnout takovou kolekci všem fanouškům,“ říká Joe Perry, kytarista skupiny Aerosmith.

Tato kolekce produktů se vyznačuje poutavou grafikou, která vznikla ve spolupráci Aerosmith a Harley-Davidson a přichází s jedinečným designem. V nabídce bude celkem 17 stylů sestavených z šesti výrazných grafických motivů:

Burnout je inspirovaný slavným albem od Aerosmith a využívá historické téma oslavující začátky obou těchto slavných amerických značek.

Dream On se jmenuje podle hlavní skladby na debutovém studiovém albu „Dream On“. Ilustruje dlouholetou popularitu, jakou Aerosmith a Harley-Davidson mají na celém světě.

Pump využívá známá loga Aerosmith a Harley-Davidson a přichází s nádherným společným designem, který obě značky propojuje do křídel svobody.

Aero Force One se jmenuje stejně jako oslavná óda na věrné fanoušky Aerosmith a je zpracována jako emblém zvýrazňující spojení těchto dvou amerických legend.

Toxic Twins je grafické ztvárnění přezdívky pro autorskou dvojici skladeb této skupiny spolu s dalším odkazem na společné partnerství Aerosmith a Harley-Davidson. Tento design využívá obě loga, které obklopují hadi na znamení energie a silného ducha obou slavných značek.

Draw the Line přebírá téma ze stejnojmenného alba Aerosmith a přidává vzorek pneumatiky a výfuky motocyklu Harley-Davidson® jako vyjádření bouřlivé energie spojující Rock and Roll a motocykly.

Tato limitovaná edice obsahuje pánská a dámská trička, trika, košile, mikiny a další doplňky. Nejbližšího dealera Harley-Davidson najdete pomocí vyhledávače dealerů na adrese www.h-d.com/dealerlocator.

Aerosmith je jednou z nejprodávanějších amerických rockových skupin všech dob. Prodala přes 150 milionů alb po celém světě a byla uvedena do síně slávy Rock and Roll Hall of Fame. Nahrála 25 zlatých alb, 18 platinových alb, 12 multi-platinových alb a je držitelem rekordu za největší celkový počet zlatých a platinových alb. Skupina celkem 21krát obsadila pozici v Top 40 v žebříčku Billboard Hot 100, včetně devíti prvních míst v žebříčku Mainstream Rock. Je držitelem řady ocenění včetně čtyř cen GRAMMY, šesti cen American Music, čtyř cen Billboard Award, 10 cen MTV Video Music a ocenění MusiCares Person of the Year. Skupina ukázala, že dokáže snadno bourat hranice mezi žánry, když jako rocková legenda získala třeba i ceny Soul Train Award za Best Rap Single za svůj remix Run DMC's "Walk This Way." Další informace najdete na webu Aerosmith.com.

Sledujte Aerosmith:

Instagram: https://www.instagram.com/aerosmith/

Facebook: https://www.facebook.com/aerosmith

Twitter: https://twitter.com/Aerosmith

Další informace o motocyklech a produktech Harley-Davidson najdete na adrese:

h-dmediakit.com

Další informace o společnosti Bravado: http://www.bravado.com.

Audioknihy: Já, vrah 2

Prací papírky

Klenoty

Anketa

Jaké koktejly máte nejraději vy???

Mojito
197 x [11%]
Aperol spritz
182 x [10%]
Cuba Libre
189 x [10%]
Piňa Colada
182 x [10%]
Daiquiri
183 x [10%]
Margarita
186 x [10%]
Cosmopolitan
200 x [11%]
Mai-Tai
164 x [9%]
Whiskey sour
182 x [10%]
Pisco sour
189 x [10%]

Celkem hlasovalo : 1854

BLOG/ČEK

Svět je opravdu uspěchaný a my chceme, vlastně musíme, to tempo stíhat a bohužel často zapomínáme na to, že nejsme nastavení na každodenní maximální výkon. Krůček od zhroucení či vyhoření je občas většina z nás, ale stačí málo, občas se zastavit a uvědomit si, že to není luxus, ale nezbytnost!

Nastavte si povinně takové dny v každém měsíci! Věřte, že budete spokojenější, šťastnější a vlastně i výkonnější.

Lenka Žáčková

POČASÍ
Facebook

JDI nahoru