Lukáš Langmajer se v době covidu spojil s tradičním českým outdoor specialistou

Mnoho českých zpěváků a herců bylo současnou covidovou situací nepřímo donuceno zůstat doma nebo si najít dočasně jiné zaměstnání. Mnoho z nich se ale také mohlo začít naplno věnovat svým koníčkům, na které kvůli nabitému programu za běžné situace neměli příliš mnoho času. Této šance se naplno chytil známý český herec Lukáš Langmajer, který spojil příjemné s užitečným.

Mimo natáčení seriálu se propojil s českou značkou outdoorového oblečení, pro kterou nedávno nafotil kampaň. Herec je známý pro své toulky přírodou v okolí CHKO Brdy, kde dlouhodobě žije, a bylo tedy jen otázkou času, než se začne poohlížet po „parťákovi“ na své milované outdoorové výpravy. I to byl jeden z důvodů, proč celé focení probíhalo v hlubokých lesích, které jsou Lukášovi velmi blízké. Jak sám říká, nachází v nich klid a dodávají mu prostor pro rozvahu. „Myslím, že první volba byla správná. To znamená: já jsem si vybral, já to chci nosit. Ne že vy chcete, abych já to nosil,“ popsal své hledání Lukáš Langmajer. K čtyřnohému kamarádovi, který bedlivě stráží každý krok svého pána, se tak do party „výletníků“ přidává i spolehlivý a slušivý tichý pozorovatel představující outdoorového oblečení.

Kampaň s názvem „TO SEDÍ!“ přesně odráží hodnoty a preference nejen Lukáše Langmajera, ale i společnosti. „V pohodlném oblečení jsem v pohodě celý den,“ říká ambasador značky BUSHMAN Lukáš Langmajer. Kolekce, se kterou český outdoorový specialista přichází na trh, je neskonale pohodlná a komfortní na víkendové výlety, nekonečné toulky krajinou, vhodná k posezení u letního táboráku, a přitom vás podpoří i při běžné práci na chatě a zároveň zaujme oči pozorovatelů ve městě.

Lukáš Langmajer se tak stává inspirací pro mnohé z nás nejen svými myšlenkami, ale také stylem a kvalitou života, které mu příroda naskýtá.

Audioknihy: Černé léto

Prací papírky

Klenoty

Anketa

Jaké koktejly máte nejraději vy???

Mojito
366 x [13%]
Aperol spritz
257 x [9%]
Cuba Libre
269 x [9%]
Piňa Colada
257 x [9%]
Daiquiri
260 x [9%]
Margarita
359 x [13%]
Cosmopolitan
276 x [10%]
Mai-Tai
282 x [10%]
Whiskey sour
254 x [9%]
Pisco sour
265 x [9%]

Celkem hlasovalo : 2845

BLOG/ČEK

Svět je opravdu uspěchaný a my chceme, vlastně musíme, to tempo stíhat a bohužel často zapomínáme na to, že nejsme nastavení na každodenní maximální výkon. Krůček od zhroucení či vyhoření je občas většina z nás, ale stačí málo, občas se zastavit a uvědomit si, že to není luxus, ale nezbytnost!

Nastavte si povinně takové dny v každém měsíci! Věřte, že budete spokojenější, šťastnější a vlastně i výkonnější.

Lenka Žáčková

POČASÍ
Facebook

JDI nahoru