250 tisíc plenek Pampers pro předčasně narozená miminka

Značka Pampers již několik let dodává do perinatologických center po celé České republice plenky pro předčasně narozená miminka a u příležitosti Světového dne předčasně narozených dětí, který připadá na 17. listopadu, opět vyčíslila, kolik jich věnovala od července 2020 do června 2021. Celkem to bylo 12 156 balení, což představuje 256 572 kusů. Každý rok se v ČR narodí předčasně zhruba 9000 dětí, takže to znamená, že značka Pampers věnovala 21 plenek každému z nich, aby překonaly to nejtěžší období, které je po předčasném narození čeká.

„Pokožka předčasně narozených miminek je až 2x tenčí než těch narozených v termínu, a proto velmi záleží na každém malém doteku, a to nejen od rodičů nebo lékařů, ale také plenek. Plenky Pampers jsou vyrobené z těch nejměkčích materiálů a představují tak jemný dotek, který je tolik potřebný pro citlivou dětskou pokožku. Jsme rádi, že mohou Pampers Preemies pomáhat lékařům, sestrám i rodičům v péči o předčasně narozené děti a že se jich v uplynulém období povedlo opět předat tolik,” vysvětluje Denisa Žideková, Brand Manager Procter & Gamble.

Plenky pro předčasně narozené děti Pampers Preemies byly vyvinuté ve spolupráci se sestrami z novorozeneckých JIP, protože standardní novorozenecké plenky jsou pro předčasně narozená miminka příliš velké a nevyhovují jejich potřebám. Pampers Preemies se vyrábí v několika velikostech, přičemž ta nejmenší pasuje miminkům už od váhy 500 gramů. Plenky správné velikosti se automaticky přizpůsobují tělíčku malého miminka a jeho hmotnosti, velikosti a zdravotním potřebám. Značka Pampers je věnuje přímo do perinatologických oddělení porodnic a ve spolupráci s organizací Nedoklubko se podílí také na dalších činnostech, které zlepšují situaci předčasně narozených miminek a jejich rodin. Dne 16. a 17. listopadu je může symbolicky podpořit každý – stačí se obléknout do purpurové barvy nebo jí rozsvítit svůj domov.

O společnosti Procter & Gamble

P&G se svými prověřenými, kvalitními a předními značkami slouží spotřebitelům po celém světě. Jeho portfolio zahrnuje značky Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, a Whisper®. P&G působí v přibližně 70 zemích světa. Pro novinky a informace o společnosti P&G a jejích značkách navštivte stránku http://www.pg.com.

NÁŠ TIP

Léto na vlně audioknih

Anketa

Co je pro vás důležité pro udržení vztahu

Vášeň
89 x [11%]
Věrnost
76 x [10%]
Velkorysost
78 x [10%]
Laskavost
74 x [9%]
Spolehlivost
77 x [10%]
Zásadovost
75 x [10%]
Poctivost
79 x [10%]
Dostatek pozornosti
92 x [12%]
Sebedůvěra
75 x [10%]
Smysl pro humor
73 x [9%]

Celkem hlasovalo : 788

VEVA PLUS - ŠKOLITEL

Nezapomínáte na školení BOZP a požární ochrany??? 

Víte, že většina z nás má povinnost absolvovat toto školení pravidelně?

Vyvarujte se případným problémům a pokutám!

Rozklikněte a hned budete vědět jak na to!

O BOURBONU
  • Musí být vypálen na území USA 
  • Musí být vyroben ze směsi obilovin, kdy jej od 51 % do 79 % musí tvořit kukuřice
  • Minimální doba zrání jsou dva roky
  • Voda v Kentucky, která se používá při výrobě bourbonu, je považována za nejsladší na světě
  • V Kentucky zraje více sudů, než zde žije obyvatel 
  • V Kentucky zraje více sudů, než zde žije obyvatel 
  • Musí zrát v nových vypálených sudech z Bílého dubu 
POČASÍ
Facebook

JDI nahoru