Méně škodlivé produkty od Imperial Brands jsou na trhu

Pulze, zařízení na bázi zahřívaného tabáku, při jehož užívání se uvolňuje až o 94 % méně toxických látek než u klasických cigaret, slaví úspěch napříč oborovými soutěžemi. V programu Volba spotřebitelů si jej čeští zákazníci vybrali jako nejlepší novinku roku 2022. Společnost Imperial Brands bodovala již druhý rok v řadě po loňském úspěchu zlaté edice elektronické cigarety blu. Další úspěch získala pro Imperial Brands agentura Fox Hunter, které marketingoví odborníci v soutěži České eventové asociace udělili dvě zlaté Výroční ceny za nejlepší eventy v B2B i B2C kategorii v roce 2021.

Technologie se vyvíjí, spotřebitelé mění své zvyky, a především začínají dbát o své zdraví. Potvrzuje to i program Volba spotřebitelů, který přes dvacet let monitoruje, oceňuje a podporuje nové a inovované výrobky uvedené na český trh. Již podruhé si čeští spotřebitelé coby nejlepší novinku roku zvolili produkt společnosti Imperial Brands – tentokrát zařízení na zahřívání tabáku Pulze. Pro společnost Imperial Brands tak jde již o druhý úspěch v řadě. V loňském roce uspěla s limitovanou zlatou edicí vaporizérů blu.

Pulze sehrál významnou úlohu i v další soutěži – eventová agentura Fox Hunter vytvořila v září loňského roku pro Imperial Brands vlastní zcela unikátní prostor pro konání několika společenských akcí a koncertů včetně zahajovacího eventu k uvedení Pulze na český trh. Odborníci při udílení výročních cen České eventové asociace ocenili v kategoriích B2B i B2C kreativitu i samotnou náročnost exekuce několikadenního projektu.

„Úspěch v soutěžích nám potvrdil, že zvolená komunikační strategie byla správná. Kampaň proběhla podle našich představ a dosáhli jsme všech nastavených cílů. Velmi si vážíme, že naši práci ocenili marketingoví experti i samotní spotřebitelé. Je to pro nás známkou toho, že vydat se cestou alternativních a méně škodlivých produktů bylo správné rozhodnutí. Zároveň je to pro nás ale i obrovský závazek do budoucna,“ uvádí Bojan Stoevski, Market Manager Imperial Brands pro Českou republiku, a dodává: „Pulze se nám podařilo na českém trhu úspěšně etablovat a nyní se můžeme plně věnovat dalšímu vývoji produktu a rozšiřování nabídky náplní do zařízení na zahřívání tabáku. Můžeme tak i my sami přispět k přístupu založeném na principu snižování rizik.“

Zařízení Pulze je dostupné v elegantním měděném a stříbrném provedení. Přesně padne do ruky a na rozdíl od konkurenčních produktů nepotřebuje externí nabíjecí stanici. Plně se nabije za 90 minut a vydrží až na 20 náplní. Neprodukuje popel a zároveň nezapáchá. Užíváním Pulze navíc není okolí vystaveno pasivnímu kouření. Pulze využívá náplně iD, které jsou dostupné v několika variantách – Rich Bronze s internzivní chutí tabáku, Balance Blue, mentolové Polar Green, mátové Ice a Capsule Polar. Nabídku náplní Imperial Brands postupně rozšiřuje - na jaře společnost uvedla na český trh 2 nové náplně – Capsule Summer Red s příchutí melounu a Capsule Forest Purple s příchutí lesního ovoce.

Výzkum programu Volba spotřebitelů, pořádaný agenturou Nielsen IQ, proběhl v květnu 2022 a nominované výrobky v šedesáti kategoriích hodnotily čtyři tisícovky respondentů z řad koncových spotřebitelů.

Česká eventová asociace uděluje výroční ceny za nejlepší počiny v oblasti eventové komunikace, jejímž cílem je ocenit mimořádné eventové projekty a  nadstandardní služby dodavatelů poskytnuté v rámci eventových projektů.

PENNY má nové plyšáky

Pro chuť i pro zdraví

Revalid Skin Care

Anketa

Které jméno podle vás nejvíce rezonuje mezi návrháři?

Zoltán Tóth
160 x [10%]
Josefína Bakošová
138 x [8%]
Dominik Navrátil
371 x [22%]
Machač
140 x [8%]
Iveta Řádková
122 x [7%]
Lucie Marim
136 x [8%]
Luděk Šmehlík
149 x [9%]
Klára Nademlýnská
148 x [9%]
Beáta Rajská
146 x [9%]
Miroslav Michael Knot
156 x [9%]

Celkem hlasovalo : 1666

POČASÍ
BLOG/ČEK

„Náš strážný anděl se občas nemůže dívat na to, jak se ničíme, a tak nás zastaví docela drastickým způsobem. Někdy zpomalí či přímo zastaví naše fyzické tělo úrazem, který nám nedovolí konat. Jindy nám uštědří zradu přátel, abychom nešli vstříc po jejich boku vlastní zkáze!“
Lenka Žáčková

Facebook

JDI nahoru