Jak člověk ovlivňuje člověka. MODIVO v nové kampani rozkrývá vzkvétající svět plný rozmanitostí

MODIVO v nové kampani pro podzim a zimu 2022/2023 představuje další část svého příběhu o světě prosyceném barvami. Tentokrát je ještě více obohacen o vzory, které jsou metaforou interakce mezi lidmi, se kterými denně setkáváme. V kampani se ptáme sami sebe, jak ovlivňujeme jeden druhého a prostředí, ve kterém se pohybujeme. MODIVO tak uvádí třetí epizodu příběhu o důležitosti lidí a bytí spolu. V minutovém spotu nasyceném technologií MODIVO nepracuje pouze s módou, ale i s inovativními technologickými postupy, motion capture a současným tancem. Nechte se inspirovat trendy a objevte značky tvořící v duchu udržitelné módy.

Nejnovější kampaň je závěrem příběhu, který přivádí zákazníka do světa MODIVO a seznamuje ho s hodnotami značky. Ty jsou založeny na sebevyjádření prostřednictvím módy, technologií usnadňujících každodenní život a odpovědného jednání respektujícího životní prostředí. Spot jasně odhaluje neokolektivismus, otevřenost a ochotu se vzájemně podporovat. Prostřednictvím kampaně MODIVO také vyzdvihuje potřebu společenství a sounáležitosti s pocitem odpovědnosti za naši planetu. Značka o tom nemluví přímo, ale prostřednictvím metafory ukryté ve vzorech putujících od postavy k postavě. Tím zdůrazňuje obrovský vliv, který na sebe vzájemně máme. Vzorce, které si lidé předávají, nakonec obohacují svět a stávají se otiskem, který na světě zanecháváme.

„Být sám sebou a představit se v čisté formě, nám umožňuje vyslat signál a snadno navazovat vztahy. Potřebujeme lidi a vzájemně se pozorujeme a cítíme. To je to nejdůležitější. V dnešním světě máme co do činění s něčím významným, díky čemuž můžeme mít skutečný vliv na změnu chování nejen nás samých, ale i celé společnosti, případně celé planety,“ říká Aleksandra Szol, ředitelka e-commerce & marketing & creative & private labels ve společnosti MODIVO.

Ve spotu hrají další důležitou roli rostliny, které vyrůstají ze skalnatých strání. Právě díky citlivosti, vztahům, dobrým emocím, budování komunit a dobré energii dokážeme zabarvit a plnit svět metaforickými květinami a oživit ho tak.

Outfity prezentované ve spotu a na fotografiích jsou symbiózou nejnovějších trendů s nadčasovým základem. Tato kombinace nabízí jednoduchý způsob, jak vyjádřit sebe sama a svůj individuální styl. Návrhy MODIVO pro podzim a zimu zahrnují zcela monochromatický vzhled, ve kterém převládají tóny béžové, krémové a sytě červené. Ty nás mají zahalit a dodat teplo. V nabídce tak najdete zimní péřové bundy, svetry a stylové doplňky, které jsou ideální pro vrstvené, elegantní nebo ležérní outfity.  

Spot MODIVO pro kampaň na podzim-zimu 2022/2023 bude stejně jako ten minulý distribuován v komerčních televizích na polském, bulharském, řeckém a rumunském trhu a rovněž v online médiích ve všech 17 evropských zemích, kde značka působí.

modivo.cz          @modivo.cz         #MODIVOCZ

PENNY má nové plyšáky

Pro chuť i pro zdraví

Revalid Skin Care

Anketa

Které jméno podle vás nejvíce rezonuje mezi návrháři?

Zoltán Tóth
160 x [10%]
Josefína Bakošová
138 x [8%]
Dominik Navrátil
371 x [22%]
Machač
140 x [8%]
Iveta Řádková
122 x [7%]
Lucie Marim
136 x [8%]
Luděk Šmehlík
149 x [9%]
Klára Nademlýnská
149 x [9%]
Beáta Rajská
146 x [9%]
Miroslav Michael Knot
156 x [9%]

Celkem hlasovalo : 1667

POČASÍ
BLOG/ČEK

„Náš strážný anděl se občas nemůže dívat na to, jak se ničíme, a tak nás zastaví docela drastickým způsobem. Někdy zpomalí či přímo zastaví naše fyzické tělo úrazem, který nám nedovolí konat. Jindy nám uštědří zradu přátel, abychom nešli vstříc po jejich boku vlastní zkáze!“
Lenka Žáčková

Facebook

JDI nahoru