MODIVO & Karl Lagerfeld boří zábrany a povzbuzuje k sebevyjádření prostřednictvím módy

Když se řekne jméno Karl Lagerfeld, co si vybavíte jako první? Jeho bílou kočku Choupette? Osobitou siluetu s úhledným, stříbrným culíkem? Černé bezprsté rukavice a sluneční brýle? Všechny možnosti jsou správně. Karl Lagerfeld je zakladatelem významné, kontroverzní a nezapomenutelné značky pyšně nesoucí jeho jméno, kterou najdete i na MODIVO.

Značka Karl Lagerfeld je jednou z nejuznávanějších a nejvlivnějších značek 20. a 21. století. Její zakladatel pocházel z Hamburku a díky finanční jistotě, kterou mu poskytl jeho otec, se jako mladý mohl usadit v Paříži. Právě tam se vydal na dráhu sebevědomého návrháře toužícího po celosvětové slávě a uznání. Mladého talentu si díky soutěži v navrhování kabátů všiml i Pierre Balmain, který Karlovi nabídl práci asistenta. O 12 let později jako návrhář kožené a kožešinové linie začal pracovat i pro značku Fendi. V roce 1982 pak Karl nastoupil k Chanel a ve stejné době založil i svůj vlastní osobitý, stejnojmenný brand.

Značku Karl Lagerfeld zná celý svět, módě udává směr již několik dekád a má zásluhu i na vývoji světových módních trendů. Právě proto se značka stala i jedním z partnerů podzimní fashion akce MODIVO představující novou kampaň a kolekci na podzim-zimu 2022/2O23. Hosté si mohli prohlédnout i vyzkoušet výběr bot, doplňků i stylových kousků z pánské i dámské kolekce-   

Právě nová kampaň odkazuje, stejně jako rukopis Karla Lagerfelda, k osobitému vyjádření vlastního stylu a boření zábran.

Podzimní kampaň MODIVO je závěrem příběhu, který přivádí zákazníka do světa MODIVO a seznamuje ho s hodnotami značky. Důraz se klade na sebevyjádření prostřednictvím módy, technologie usnadňující každodenní život a na odpovědné jednání respektující životní prostředí. MODIVO kampaní také vyzdvihuje potřebu společenství a sounáležitosti. Značka využívá metafory ukryté ve vzorech putujících od postavy k postavě, a tím tak zdůrazňuje, jak velký vliv máme jeden na druhého a co tu po nás zůstane. Zajímavé kousky prezentované v novém spotu MODIVO a ve výjimečných prostorách Gabriel Loci jsou symbiózou nejnovějších trendů s nadčasovým základem. Návrhy MODIVO pro podzim a zimu jsou zcela monochromatické a převládají v nich tóny béžové, krémové a sytě červené pro dodání tepla. V nabídce najdete mimo zimní péřové bundy i svetry a stylové doplňky, které se hodí jak pro vrstvené, elegantní i ležérní outfity.

PENNY má nové plyšáky

Pro chuť i pro zdraví

Revalid Skin Care

Anketa

Které jméno podle vás nejvíce rezonuje mezi návrháři?

Zoltán Tóth
160 x [10%]
Josefína Bakošová
138 x [8%]
Dominik Navrátil
370 x [22%]
Machač
139 x [8%]
Iveta Řádková
121 x [7%]
Lucie Marim
136 x [8%]
Luděk Šmehlík
149 x [9%]
Klára Nademlýnská
148 x [9%]
Beáta Rajská
146 x [9%]
Miroslav Michael Knot
156 x [9%]

Celkem hlasovalo : 1663

POČASÍ
BLOG/ČEK

„Náš strážný anděl se občas nemůže dívat na to, jak se ničíme, a tak nás zastaví docela drastickým způsobem. Někdy zpomalí či přímo zastaví naše fyzické tělo úrazem, který nám nedovolí konat. Jindy nám uštědří zradu přátel, abychom nešli vstříc po jejich boku vlastní zkáze!“
Lenka Žáčková

Facebook

JDI nahoru