Moët Chandon na 57. ročníku MFF KV opět připíjí na dobrou věc

Ikonický šampaňský dům Moët & Chandon, oficiální šampaňské 57. MFF Karlovy Vary, nám opětovně připraví možnost se účastnit tradičního filantropického rituálu a aktivity světových filmových hvězd „Toast for a Cause,“ tedy „Přípitku na dobrou věc“. Každý návštěvník, který si tímto šampaňským připije na zdraví a slávu karlovarského festivalu, přispěje zároveň na dobročinné účely. V letošním roce podpora poputuje pacientské organizaci „Klub nemocných cystickou fibrózou”. 

Přípitek na dobrou věc – tradiční filantropická aktivita KVIFF

Ve filmovém světě je „Přípitek na dobrou věc“ při udílení cen a na filmových festivalech již tradičním rituálem, který uvedlo právě šampaňské Moët & Chandon. Nejznámější je z udílení Zlatých glóbů v Los Angeles. Nejinak je tomu i v případě MFF v Karlových Varech. Výtěžek z této krásné dobročinné iniciativy obdrží na svou činnost Klub cystické fibrózy, jehož patronem je Ivan Trojan.

„Podobně jako není na první pohled vidět onemocnění cystickou fibrózou, je často neviditelná i práce lidí, kteří pacientům a jejich rodinám pomáhají. Za dobu naší mnohaleté spolupráce jsem se ale sám přesvědčil, jak je tato činnost náročná a jak velký přínos pro nemocné má.“ 
( Ivan Trojan )

Za každou slavnou osobnost, která se rituálu zúčastní a připije na zdraví a slávu karlovarskému festivalu, přispěje Moët & Chandon finanční částkou na podporu Klubu cystické fibrózy.

Projekt budou moci během celého filmového festivalu podpořit i sami návštěvníci a filmoví fanoušci, kteří si během festivalového týdne po vzoru slavných herců vychutnají v Moët Lounge na terase hotelu Thermal v Karlových Varech šampaňské Moët Imperial. Každé zakoupení elegantní lahvičky Moët Mini (20 cl) přinese Klubu cystické fibrózy počet korun odpovídající počtu ročníků MFF KV, tedy 57 Kč.

Klub cystické fibrózy je jediná organizace v ČR, která sdružuje a pomáhá nemocným s tímto vážným onemocněním. Jejími členy jsou téměř všichni čeští pacienti s cystickou fibrózou. Děláme maximum pro zkvalitnění života pacientů s touto nelehkou diagnózou. Klub se zasazuje o zlepšování kvality života pacientů s cystickou fibrózou a zvyšování informovanosti veřejnosti o tomto onemocnění. Činnost Klubu spočívá v hájení zájmů pacientů, poskytování sociálních služeb, půjčování pomůcek, materiální a finanční pomoci, poskytování dalších služeb a informování veřejnosti o CF.

CF v řeči čísel:

  • Cystickou fibrózu má jedno ze 4 500 narozených dětí. 
  • Každý rok se v České republice narodí 15–20 dětí s touto nemocí. 
  • Každý zhruba 34. člověk v české populaci je zdravým nosičem mutace genu pro CF. 
  • Pravděpodobnost, že se potkají dva zdraví nosiči, je u každého 1 100. páru. 
  • Riziko narození dítěte s cystickou fibrózou je u každého takového těhotenství 25 %.

Cystická fibróza je závažné a nevyléčitelné dědičné onemocnění, které výrazně zkracuje nemocným jejich život. Postihuje zejména dýchací a trávící systém, ale i některé další orgány. Nemocní tak potřebují celý život intenzivní léčbu, zahrnující každodenní inhalace a rehabilitace. Cystická fibróza není nakažlivá. Nemocní se s ní narodí a většinou během krátké doby se objeví její příznaky.

Svět filmu za doprovodu šampaňského Moët & Chandon 

Moët & Chandon se stalo filmovým šampaňským od samého počátku existence Hollywoodu. Od třicátých let bylo přítomno u více než stovky filmů. Po téměř dvě desetiletí je toto nejoblíbenější šampaňské na světě také oficiálním šampaňským Zlatých glóbů a Cen americké filmové akademie. Moët & Chandon založil tradici červeného koberce ve světě kinematografie a nechybí při celosvětově významných filmových premiérách a mezinárodních filmových festivalech v Berlíně, Benátkách a San Sebastianu. V České republice je nerozlučně spjato s Mezinárodním filmovým festivalem Karlovy Vary.

Focení kampaně proběhlo v prostorách hotelu The Mozart Prague

Audioknihy: Černé léto

Prací papírky

Klenoty

Anketa

Jaké koktejly máte nejraději vy???

Mojito
360 x [13%]
Aperol spritz
252 x [9%]
Cuba Libre
265 x [9%]
Piňa Colada
252 x [9%]
Daiquiri
257 x [9%]
Margarita
355 x [13%]
Cosmopolitan
273 x [10%]
Mai-Tai
278 x [10%]
Whiskey sour
249 x [9%]
Pisco sour
260 x [9%]

Celkem hlasovalo : 2801

BLOG/ČEK

Svět je opravdu uspěchaný a my chceme, vlastně musíme, to tempo stíhat a bohužel často zapomínáme na to, že nejsme nastavení na každodenní maximální výkon. Krůček od zhroucení či vyhoření je občas většina z nás, ale stačí málo, občas se zastavit a uvědomit si, že to není luxus, ale nezbytnost!

Nastavte si povinně takové dny v každém měsíci! Věřte, že budete spokojenější, šťastnější a vlastně i výkonnější.

Lenka Žáčková

POČASÍ
Facebook

JDI nahoru