PAUL jako společensky odpovědné pekařství

Současným trendem většiny firem je tzv. společenská odpovědnost. V praxi to znamená, že společnosti si dobrovolně stanovují vysoké etické standardy, snaží se minimalizovat negativní dopady na životní prostředí, pěstují dobré vztahy se svými zaměstnanci a podporují region, ve kterém působí. Pekařství PAUL v těchto aktivitách nezůstává pozadu.

Mezi činnosti, kterými PAUL přispívá svému okolí, je několik. Mezi nejzásadnější patří „Stop plýtvání“. Každé pekařství PAUL hodinu před zavírací dobou, prodává neskladovatelný sortiment s 50% slevou. Filip Kubernat ředitel společnosti PAUL k tomu dodává: „Inspirací pro tuto akci byla pro nás Francie, kde je to naprosto běžné. Když se vše vyprodá, pekařství se zavře a jde se domů. Nic nepřijde do koše a zákazník odchází spokojený“.

Další aktivitou, kterou se PAUL snaží pomáhat, je lokálnost. Pokud je to možné, suroviny odebírá od místních výrobců, pěstitelů či zemědělců. V letošních letních novinkách jich je několik. Osvěžující a příjemně netradiční Voda z růží obsahuje růžové lístky z ekologické bio farmy Ekokoza. Domácí kmínový chléb s pastrami je zase proložen plátky voňavého masa z české Pršutérei Chovaneček.

V neposlední řadě je pekařství PAUL hrdým sponzorem chovu slona indického v pražské ZOO. PAUL nepřispívá jen peněžně, ale sloni si často pochutnávají na křupavých bagetkách.

Podzim s F&F

Celebration BOX

BLOG/ČEK

„Nikdy svůj život nezměníte, když se necítíte dobře, tedy myšleno k lepšímu. A tak se ho snažte trvale zlepšovat, abyste ho mohli změnit.“

Lenka Žáčková

Anketa

Jaký typ gastro podniku vám je nejbližší?

Restaurace
151 x [10%]
Hospoda/hostinec
140 x [9%]
Pivnice
158 x [11%]
Vinárna
138 x [9%]
Kavárna
158 x [11%]
Čajovna
142 x [10%]
Bar
155 x [10%]
Bistro
149 x [10%]
Rychlé občerstvení
155 x [10%]
Cukrárna
140 x [9%]

Celkem hlasovalo : 1486

Biorythme

PETER BENCE

POČASÍ
Facebook

JDI nahoru