Segafredo odpovědně inovovalo design obalů

Segafredo přichází na trh s novými inovativními obaly. Kávy Selezione Espresso, Selezione Crema a Intermezzo jsou nyní nabízeny už v moderních obalech, které vynikají jednoduchým designem, přehledností základních informací a obsahují i nové logo společnosti. Další část portfolia v nových obalech bude postupně v průběhu roku následovat.

„Po letech jsme se rozhodli k inovaci našeho tradičního loga. Se značkou Segafredo bylo spojeno logo v oválu, od toho jsme nyní upustili a logo zjednodušili, abychom se přizpůsobili moderním trendům, a uplatnili klasické rčení, že v jednoduchosti je krása,“ říká Petra Knapová, marketingová manažerka společnosti Segafredo Zanetti pro Českou republiku a Slovensko. „V našem novém logu se mísí klasika s aktuálními grafickými trendy, “ dodává.

Čistší a jednoduší grafický design se objevil i na nových obalech vybraných produktů, které se jsou tak pro zákazníky přehlednější a přičemž ale neztratili jasnou identifikaci se značkou.  První výrobky z portfolia kávy Segafredo v nových obalech se již objevují v českých obchodech, další budou následovat v průběhu letošního roku.

Více informací na www.segafredo.cz

www.facebook.com/SegafredoCZ

www.instagram.com/segafredo_zanetti_cr

PENNY má nové plyšáky

Pro chuť i pro zdraví

Revalid Skin Care

Anketa

Které jméno podle vás nejvíce rezonuje mezi návrháři?

Zoltán Tóth
160 x [10%]
Josefína Bakošová
138 x [8%]
Dominik Navrátil
370 x [22%]
Machač
139 x [8%]
Iveta Řádková
121 x [7%]
Lucie Marim
136 x [8%]
Luděk Šmehlík
149 x [9%]
Klára Nademlýnská
148 x [9%]
Beáta Rajská
146 x [9%]
Miroslav Michael Knot
156 x [9%]

Celkem hlasovalo : 1663

POČASÍ
BLOG/ČEK

„Náš strážný anděl se občas nemůže dívat na to, jak se ničíme, a tak nás zastaví docela drastickým způsobem. Někdy zpomalí či přímo zastaví naše fyzické tělo úrazem, který nám nedovolí konat. Jindy nám uštědří zradu přátel, abychom nešli vstříc po jejich boku vlastní zkáze!“
Lenka Žáčková

Facebook

JDI nahoru