Segafredo odpovědně inovovalo design obalů

Segafredo přichází na trh s novými inovativními obaly. Kávy Selezione Espresso, Selezione Crema a Intermezzo jsou nyní nabízeny už v moderních obalech, které vynikají jednoduchým designem, přehledností základních informací a obsahují i nové logo společnosti. Další část portfolia v nových obalech bude postupně v průběhu roku následovat.

„Po letech jsme se rozhodli k inovaci našeho tradičního loga. Se značkou Segafredo bylo spojeno logo v oválu, od toho jsme nyní upustili a logo zjednodušili, abychom se přizpůsobili moderním trendům, a uplatnili klasické rčení, že v jednoduchosti je krása,“ říká Petra Knapová, marketingová manažerka společnosti Segafredo Zanetti pro Českou republiku a Slovensko. „V našem novém logu se mísí klasika s aktuálními grafickými trendy, “ dodává.

Čistší a jednoduší grafický design se objevil i na nových obalech vybraných produktů, které se jsou tak pro zákazníky přehlednější a přičemž ale neztratili jasnou identifikaci se značkou.  První výrobky z portfolia kávy Segafredo v nových obalech se již objevují v českých obchodech, další budou následovat v průběhu letošního roku.

Více informací na www.segafredo.cz

www.facebook.com/SegafredoCZ

www.instagram.com/segafredo_zanetti_cr

Audioknihy: Černé léto

Prací papírky

Klenoty

Anketa

Jaké koktejly máte nejraději vy???

Mojito
459 x [15%]
Aperol spritz
265 x [9%]
Cuba Libre
278 x [9%]
Piňa Colada
264 x [9%]
Daiquiri
267 x [9%]
Margarita
366 x [12%]
Cosmopolitan
283 x [9%]
Mai-Tai
291 x [10%]
Whiskey sour
261 x [9%]
Pisco sour
273 x [9%]

Celkem hlasovalo : 3007

BLOG/ČEK

Svět je opravdu uspěchaný a my chceme, vlastně musíme, to tempo stíhat a bohužel často zapomínáme na to, že nejsme nastavení na každodenní maximální výkon. Krůček od zhroucení či vyhoření je občas většina z nás, ale stačí málo, občas se zastavit a uvědomit si, že to není luxus, ale nezbytnost!

Nastavte si povinně takové dny v každém měsíci! Věřte, že budete spokojenější, šťastnější a vlastně i výkonnější.

Lenka Žáčková

POČASÍ
Facebook

JDI nahoru