Dívky ztrácejí v dospívání zájem o sport, trápí je i nízké sebevědomí, Always je chce udržet ve hře

Mnoho talentovaných mladých dívek přestává s nástupem puberty sportovat. Co za tím ale stojí? Důvodů, proč se tak děje, je několik: nízké sebevědomí, negativní reakce na změny jejich těla v pubertě při sportování nebo omezený rodinný rozpočet, kvůli kterému se dívky často musí vzdát svého oblíbeného sportu. Značka Always se proto spojila s Českou basketbalovou federací a rozhodla se udržet dívky ve hře! Aby už žádný talent nepřišel vniveč. A díky probíhající kampani v prodejnách Albert se do pomoci můžete zapojit i vy.

Sport je důležitý pro každého – bez ohledu na ambice

Puberta je pro mnoho sportujících dívek zlomovým okamžikem. Jejich organismus prochází řadou změn, které ne vždy okolí přijímá přirozeně, bez posměšků a s pochopením. Kromě toho se u nich začíná objevovat také menstruace, která je pro řadu dívek překážkou ve sportování.

Sportování je ale pro dívky důležité z několika důvodů. Sport a pravidelný pohyb pomáhá dívkám rozvíjet jejich sebevědomí a důležité životní dovednosti, jako je například odolnost a disciplína. Pomáhá jim také zlepšovat duševní zdraví, náladu a psychickou pohodu. V neposlední řadě je významným prvkem jejich života, díky kterému získávají přátele na celý život.

Pomozte Udržet dívky ve hře!

Značka Always, která se řídí heslem dodávat ženám sebevědomí a stát při nich během všech jejich aktivit a výzev, se proto rozhodla dospívající dívky podpořit, aby se už nemusely kvůli svému okolí nebo financím vzdávat svých snů a radosti z pohybu. Pokud i vám záleží na tom, aby mladé dívky nepřicházely o možnost sportovat, můžete je podpořit v rámci nové kampaně značky Always Udrž ji ve hře i vy.

Stačí, když v termínu od 4. 7. až do 1. 8. zakoupíte dámské hygienické potřeby Always v prodejnách Albert a automaticky přispějete České basketbalové federaci, která vybranou částku použije na podporu dívek v ČR, aby u sportu zůstaly.

„Konat dobro je jedním z hlavních poselství společnosti Procter & Gamble. Jsme rádi, že se nám povedlo navázat partnerství s Českou basketbalovou federací a díky tomu můžeme pomoci další řadě českých talentovaných sportovkyň a udržet je ve hře,“ říká Neven Kružljak, marketingový ředitel Procter & Gamble.

Martin Peterka, marketingový ředitel České basketbalové federace, k tomu dodává: „Jsme rádi, že se nám povedlo společně s Procter & Gamble spustit tento projekt. Víme totiž, že sportování dívek během puberty a pokračování ve sportu bývá mnohdy problematické. Procházejí různými fyzickými i psychickými změnami, které často vyústí v to, že sportovat přestanou. Vítáme proto jakoukoli aktivitu, která nám pomůže dívky u basketbalu udržet.“

Pro více informací o kampani Always Udrž ji ve hře a způsobu, jak sportujícím dívkám pomoci navštivte následující webové stránky: https://mujsvet-pg.cz/albertkhp 

PENNY má nové plyšáky

Pro chuť i pro zdraví

Revalid Skin Care

Anketa

Které jméno podle vás nejvíce rezonuje mezi návrháři?

Zoltán Tóth
160 x [10%]
Josefína Bakošová
138 x [8%]
Dominik Navrátil
370 x [22%]
Machač
139 x [8%]
Iveta Řádková
121 x [7%]
Lucie Marim
136 x [8%]
Luděk Šmehlík
149 x [9%]
Klára Nademlýnská
148 x [9%]
Beáta Rajská
146 x [9%]
Miroslav Michael Knot
156 x [9%]

Celkem hlasovalo : 1663

POČASÍ
BLOG/ČEK

„Náš strážný anděl se občas nemůže dívat na to, jak se ničíme, a tak nás zastaví docela drastickým způsobem. Někdy zpomalí či přímo zastaví naše fyzické tělo úrazem, který nám nedovolí konat. Jindy nám uštědří zradu přátel, abychom nešli vstříc po jejich boku vlastní zkáze!“
Lenka Žáčková

Facebook

JDI nahoru