Emirates rozšiřuje službu předobjednávání jídla během letu po celé Evropě, včetně Prahy

Po úspěšném spuštění iniciativy předobjednávání jídla za letu na linkách společnosti Emirates ve Velké Británii a pozitivních ohlasech cestujících se nyní tato služba rozšiřuje na linky do a z evropských měst, včetně Prahy, Varšavy, Benátek, Říma, Boloně, Vídně, Moskvy, Istanbulu, Dublinu, Hamburku, Petrohradu, Bruselu a Madridu a také na Seychely a Mauricius.

Tato iniciativa bude v nadcházejících měsících rozšířena na další světové trasy. Nová služba umožňuje cestujícím v Business Class si předem vybrat hlavní jídlo 14 dní až 24 hodin před odletem, což jim zajistí, že pokaždé dostanou svůj preferovaný pokrm, a zároveň napomohou snížit plýtvání jídlem.

Cestující Emirates si budou moci vychutnat skvělé kulinářské zážitky v oblacích a až čtrnáct dní před letem si na stránkách Emirates.com nebo v aplikaci Emirates prohlédnout palubní menu a vybrat si tak z nabídky jídel inspirovaných jejich regionem a připravených z místních surovin. Ke snídani jsou nabízeny čokoládové palačinky s lískovými oříšky, meruňkovým kompotem a ricottovou zakysanou smetanou. K obědu si je možné objednat hovězí svíčkovou s tymiánovou omáčkou, pečenými bramborovými klínky a dušenou zeleninou a k večeři pak lososového pstruha smaženého na pánvi se šafránovým krémem, blanšírovanými zelenými fazolkami, dušenou červenou řepou a polentou s jarní cibulkou.

Na palubě letadla si personál pomocí digitálních zařízení prohlédne předem objednanou nabídku a naservíruje cestujícím vybraný pokrm. Předobjednávání jídel je doplněním ke stávajícímu sběru a vyhodnocování dat pomocí umělé inteligence určeného pro sledování preferencí zákazníků. Tento systém usnadňuje plánování jídelníčku, optimalizaci servírování potravin a minimalizaci odpadu.

Cestování s využitím digitálních technologií a inovace jsou hlavním cílem společnosti Emirates. Vedle služby předobjednávání jídla zákazníci Emirates mohou využívat také odbavení na webových stránkách nebo v aplikaci, digitální palubní vstupenky a správu itineráře, dále přístup k digitálnímu palubnímu menu a snadnou registraci do programu Skywards, která umožňuje okamžitý přístup k bezplatným zprávám Wi-Fi na palubě a sestavení playlistů palubní zábavy ice před letem.

Termo lahev Fizz&Go COOL

World Burger Tour 2025

BLOG/ČEK

„Nikdo z nás nikdy nespočítá, nevyčísli, nezjistí, kolik měl v životě štěstí. Mnohé okamžiky ani nepostřehneme, a přitom rozhodly o našem životě…“

Lenka Žáčková

Anketa

Jaký typ gastro podniku vám je nejbližší?

Restaurace
90 x [10%]
Hospoda/hostinec
80 x [9%]
Pivnice
96 x [11%]
Vinárna
77 x [9%]
Kavárna
95 x [11%]
Čajovna
81 x [9%]
Bar
95 x [11%]
Bistro
83 x [10%]
Rychlé občerstvení
92 x [11%]
Cukrárna
79 x [9%]

Celkem hlasovalo : 868

Revalid Skin Care

POČASÍ
Facebook

JDI nahoru