Miele představuje nejen ambasadory, ale i silné prodejní argumenty

Společnost Miele je osvědčenou stálicí na trhu, již roky vyrábí prémiové přístroje pro domácnost i profesionální provozy, představuje novou kampaň s názvem „Mám Miele“. Jejím cílem je ukázat, proč si zákazníci vybírají značku Miele a jaké jsou její hlavní benefity.

„Kampaň se zaměřuje na silné prodejní argumenty, které odlišují značku Miele od konkurence a které si s Miele zákazníci nejčastěji spojují. Mezi ně patří kvalita, moderní technologie i unikátní funkce přístrojů, udržitelnost v podobě testování přístrojů na životnost 20 let nebo špičková zákaznická péče a široká nabídka originálního příslušenství, říká Josef Jelínek,“ CEO Miele ČR a SR.

V rámci kampaně Mám Miele oslovila firma známé osobnosti, které jsou zároveň nadšenými uživatelkami a uživateli produktů Miele. Roli ambasadorů přijali šéfkuchař a podnikatel Zdeněk Pohlreich, nejmladší vítězka klání MasterChef Kristína Nemčková, lyžařka a snowboardistka Ester Ledecká, herečka Jitka Schneiderová, modelka a influencerka Jitka Nováčková nebo moderátor Libor Bouček. Ti v kampani sdílejí své zkušenosti a důvody, proč mají právě Miele.

Tvářemi značky se však stávají i běžní uživatelé. Na sociálních sítích proběhla aktivační soutěž, ve které se zákazníci svěřovali s důvody, proč mít Miele. Vybraní ambasadoři z jejich řad pak doplní známé tváře. 

Motivy kampaně doprovázené hashtagem #MamMiele se objevují v online prostoru, na sociálních sítích, v printu i PR komunikaci.

Za kampaní „Mám Miele“ stojí fullservisová agentura KPA ONE.

www.miele.cz

Termo lahev Fizz&Go COOL

World Burger Tour 2025

BLOG/ČEK

„Nikdo z nás nikdy nespočítá, nevyčísli, nezjistí, kolik měl v životě štěstí. Mnohé okamžiky ani nepostřehneme, a přitom rozhodly o našem životě…“

Lenka Žáčková

Anketa

Jaký typ gastro podniku vám je nejbližší?

Restaurace
90 x [10%]
Hospoda/hostinec
80 x [9%]
Pivnice
96 x [11%]
Vinárna
77 x [9%]
Kavárna
95 x [11%]
Čajovna
81 x [9%]
Bar
95 x [11%]
Bistro
83 x [10%]
Rychlé občerstvení
92 x [11%]
Cukrárna
79 x [9%]

Celkem hlasovalo : 868

Revalid Skin Care

POČASÍ
Facebook

JDI nahoru