Jitka Boho, Kristýna Leichtová nebo Marek Adamczyk oblékli nového českého superhrdinu!

Víte, kdo je JEČ-MAN? Tak mi vám ho přiblížíme: je celý vyrobený ze slámy a oblečení pro něj vytvořila pětice osobností – herečka Kristýna Leichtová, zpěvačka Jitka Boho, herec Marek Adamczyk, designér Maxim Velčovský a grafička Renáta Tšponová. Úkol JEČ-MANA je jednoznačný – poukázat na důležitost sladovnického ječmene pro výrobu českého piva. Je originálním českým superhrdinou za jehož zrodem stojí Plzeňský Prazdroj.

JEČ-MAN již zahájil svou záchranou misi a lidé se s ním až do konce února setkají po celém Česku. JEČ-MAN v životní velikosti se v těchto dnech objevil na čtyřech desítkách míst v Česku.

A právě pětice zmíněných osobností vyslyšela výzvu a každého JEČ-MANA oblékli do trika s „ječmenným“ designem, který sami navrhli. Vzniklo tak pět unikátních grafik.

Jitka Boho například vybrala motiv, ve kterém pracovala se základními elementy – vodou, ohněm, zemí a vzduchem. „Ten nápad přišel docela rychle. Právě element vodu a vlastně i oheň, mám dokonce vytetované na prstu! Vše je pro život důležité, vše je propojené a vše se opakuje, proto jsem zařadila i symbol KRUH. Chtěla jsem, aby byl design nadčasový, jednoduchý, spíše grafický, takový, který osloví a možná i přinutí se zamyslet,“ říká Jitka Boho. Do kampaně se připojila proto, že se již delší dobu věnuje otázkám udržitelnosti. „Není mi lhostejné, v čem tu budou žít naše děti. Vždy jsem se zajímala o přírodu a ráda bych, aby se její stav zlepšoval, nikoli naopak,“ doplňuje Jitka Boho.

Do celé superhrdinovské kampaně se nyní může zapojit i veřejnost. „Až do konce února probíhá výzva pro veřejnost ‚Vyfoť se s JEČ-MANEM a dej vědět, že ti záleží na českém ječmenu‘. Lidé, kteří nám pošlou svou fotku se slaměným hrdinou, mohou vyhrát triko s unikátním designem podle svého výběru,“ říká mluvčí Plzeňského Prazdroje Zdeněk Kovář.

Slaměné hrdiny mohou lidé potkat zejména v hospodách a restauracích celkem ve 21 městech po celém Česku, například v Praze, Brně, Plzni, Ostravě, Olomouci, Písku, Mostě nebo Přerově. Ale také v nákupních centrech v Praze na Chodově, Černém Mostě, Zličíně a v Pardubicích. Seznam všech míst s JEČ-MANY i prostor pro sdílení fotek lidé najdou na webu www.projecmen.cz.

Kampaň bude probíhat také v digitálu na profilech Prazdroje i na profilech umělců a influencerů. Na začátku února pak kampaň doplní video představující celý projekt na pomoc českému ječmenu, který Prazdroj připravuje s vědci, univerzitami a pěstiteli. Hostům vybraných hospod a restaurací pivovar v únoru nabídne pivní speciál, který podtrhne zásadní roli sladu v pivu. A pro letní měsíce pak chystá road-show, ve které bude hlavní roli hrát speciální výčep vytvořený z obilné slámy.

„Klimatická změna a oteplování je fakt, bohužel. A vzhledem k přibývajícímu suchu klesá i výnos obilovin, včetně ječmene. Je potřeba tedy podpořit pěstitele kvalitního ječmene v regenerativním zemědělství, které se snaží navrátit k přirozeným ekologickým a biologickým procesům. Jedině tímto způsobem lze získat kvalitní ječmen a poté slad, bez kterého by to naše české pivo nevzniklo. Vše je propojené, vše je v kruhu, tak jako to je v mém návrhu,“ doplňuje Jitka Boho.

PENNY má nové plyšáky

Pro chuť i pro zdraví

Revalid Skin Care

Anketa

Které jméno podle vás nejvíce rezonuje mezi návrháři?

Zoltán Tóth
160 x [10%]
Josefína Bakošová
138 x [8%]
Dominik Navrátil
370 x [22%]
Machač
139 x [8%]
Iveta Řádková
121 x [7%]
Lucie Marim
136 x [8%]
Luděk Šmehlík
149 x [9%]
Klára Nademlýnská
148 x [9%]
Beáta Rajská
146 x [9%]
Miroslav Michael Knot
156 x [9%]

Celkem hlasovalo : 1663

POČASÍ
BLOG/ČEK

„Náš strážný anděl se občas nemůže dívat na to, jak se ničíme, a tak nás zastaví docela drastickým způsobem. Někdy zpomalí či přímo zastaví naše fyzické tělo úrazem, který nám nedovolí konat. Jindy nám uštědří zradu přátel, abychom nešli vstříc po jejich boku vlastní zkáze!“
Lenka Žáčková

Facebook

JDI nahoru