Domů VIPky

Svůdný jak Hell: Hvězda žhavé filmové série „365 dní“ Michele Morrone je novou tváří značky HELL ENERGY

Společnost HELL ENERGY letos udělala překvapivý krok ve svých dějinách. V nové reklamní kampani značky, která probíhá ve více než 60 zemích světa, se v různých životních situacích objeví populární italský herec Michele Morrone. Herecká hvězda lechtivé filmové trilogie „365 dní" společnosti Netflix a tvář značky Dolce&Gabbana, otevírá další pozoruhodnou kapitolu příběhu značky HELL ENERGY.

Michele Morrone se proslavil zejména charismatickou rolí mafiána Massima Torricelliho, která mu po odvysílání filmu „365 dní“ přinesla obdiv milionů diváků a status nového sexsymbolu. Úspěch v této roli mu otevřel dveře k řadě spoluprací s prestižními módními značkami. V roce 2023 například společně s Katy Perry zazářil ve svůdné reklamě na parfém od Dolce&Gabbana. Po úspěšném hereckém debutu pokračuje Morrone i ve své filmové kariéře. Diváci se na něj mohou těšit v nadcházejícím thrilleru Subservience, kde hraje po boku Megan Fox. Díky úspěšné kariéře se jméno Michele Morrone stalo synonymem atraktivity, charisma a alfa samčí energie.

Společnost HELL ENERGY se nikdy nebála inovativních řešení, kreativity a odvážných kroků. Michelův oslňující vzhled a osobnost jsou pro značku jako stvořené. Spolupráce mezi HELL ENERGY a touto italskou hvězdou je prostě více než jen reklamní kampaň. Je to souhra dvou gigantů, kteří reprezentují moderní styl, eleganci a vynikající vkus.

„Kampaní chceme otevřít další kapitolu v úspěšném příběhu naší značky, a to se zajímavou osobností, která navíc rozumí hodnotám HELL ENERGY. Prostřednictvím spolupráce chceme dále posílit naši mezinárodní pozici a rozšířit naši cílovou skupinu o generaci příznivců, kteří jsou aktivní a sledují nejnovější trendy,” říká o nové spolupráci Adrienn Popovics, ředitelka operativního marketingu společnosti HELL ENERGY.

Nová kampaň, která sestává z několika mini reklam, odstartuje v polovině února současně ve více než 60 zemích světa. Využije celé spektrum marketingových nástrojů, včetně sociálních médií. Přitažlivého italského herce uvidí fanoušci značky HELL ENERGY v komplexní reklamní kampani, která bude prezentována nejen na prodejních místech a venkovních reklamních plochách, ale také v televizi a online médiích. Okouzlující italský herec Michele Morrone se objeví v různých situacích – během své ranní rutiny či v průběhu tréninku, vždy s energetickým nápojem HELL ENERGY po ruce. Natáčení probíhalo v Maďarsku, v mezinárodní produkci s přibližně stočlenným štábem pod vedením amerického režiséra.

Audioknihy: Černé léto

Prací papírky

Klenoty

Anketa

Jaké koktejly máte nejraději vy???

Mojito
488 x [15%]
Aperol spritz
290 x [9%]
Cuba Libre
307 x [9%]
Piňa Colada
290 x [9%]
Daiquiri
292 x [9%]
Margarita
396 x [12%]
Cosmopolitan
308 x [9%]
Mai-Tai
315 x [10%]
Whiskey sour
290 x [9%]
Pisco sour
297 x [9%]

Celkem hlasovalo : 3273

BLOG/ČEK

Svět je opravdu uspěchaný a my chceme, vlastně musíme, to tempo stíhat a bohužel často zapomínáme na to, že nejsme nastavení na každodenní maximální výkon. Krůček od zhroucení či vyhoření je občas většina z nás, ale stačí málo, občas se zastavit a uvědomit si, že to není luxus, ale nezbytnost!

Nastavte si povinně takové dny v každém měsíci! Věřte, že budete spokojenější, šťastnější a vlastně i výkonnější.

Lenka Žáčková

POČASÍ
Facebook

JDI nahoru