Lepší zítřky bez našeho zásahu nebudou

Na lepší budoucnosti musíme tvrdě pracovat už teď, a pokud jde o přírodu, platí to stokrát víc. Už nesmíme produkovat nesmyslné množství odpadu. Současným tempem bude do roku 2050 bude množství plastů v oceánech větší než počet ryb v nich. Každou minutu se na světě použije 1,2 milionu plastových lahví a pouze 9 % z nich se recykluje. Alarmující statistiky o plastovém odpadu přicházejí z každého čtvrtletí, proto je nezbytné zaměřit se na jeho snižování při každé příležitosti. Společnost Waterdrop se zavázala snižovat množství plastů v nápojovém průmyslu a dodržovat zásady šetrnosti k životnímu prostředí v každém navrhovaném výrobku a procesu.  Svou vizi promítla do zcela nového odstínu zelené barvy Waterdrop®Signature, která symbolizuje spojení s přírodou a závazek k udržitelnosti.

Tento konkrétní odstín zelené je nejen pozitivní barvou, která rozjasňuje každý den a podporuje dodržování pitného režimu, ale především dokonale reprezentuje přírodní ovocné a rostlinné složky obsažené v našich Microdrincích. Nová zelená barva Waterdrop®Signature je obsažena nejen v nerezových lahvích, ale najdete ji také ve všech velikostech funkčních lahví. Zelené láhve nejenže splynou s rozkvetlou přírodou, ale díky kvalitnímu nerezovému materiálu budou vhodné i pro nadcházející horké dny, protože udržují stálou teplotu vody po celý den.

Správný výběr drobností pro každý den nám pomůže k lepším zítřkům.

Více informací najdete na www.waterdrop.cz nebo v kioscích Waterdrop® na pražském Chodově, OC Nový Smíchov nebo v kamenném obchodě v Brně.

Cena lahví Waterdrop®Signature:

  • Termo Nerezová lahev 600 ml od 739 Kč. Vakuově izolovaná, dvoustěnná nerezová lahev.
  • Funkční termoska od 609 Kč. Vakuově izolovaná, dvoustěnná nerezová lahev se širokým otvorem a funkčním víčkem s pítkem.
  • Funkční ultralehká lahev od 709 Kč, jednostěnná nerezová se širokým otvorem a funkčním víčkem s pítkem
Podzim s F&F

Celebration BOX

BLOG/ČEK

„Nikdy svůj život nezměníte, když se necítíte dobře, tedy myšleno k lepšímu. A tak se ho snažte trvale zlepšovat, abyste ho mohli změnit.“

Lenka Žáčková

Anketa

Jaký typ gastro podniku vám je nejbližší?

Restaurace
156 x [10%]
Hospoda/hostinec
144 x [10%]
Pivnice
160 x [11%]
Vinárna
140 x [9%]
Kavárna
161 x [11%]
Čajovna
144 x [10%]
Bar
157 x [10%]
Bistro
152 x [10%]
Rychlé občerstvení
158 x [10%]
Cukrárna
143 x [9%]

Celkem hlasovalo : 1515

Biorythme

PETER BENCE

POČASÍ
Facebook

JDI nahoru