Nutella rozdává úsměvy už 60 let a k výročí vydává limitovanou edici sklenic

Ikonická pomazánka Nutella slaví významné výročí. Letos je to přesně 60 let, kdy byla světu představena první sklenice této pomazánky s nezaměnitelnou lískooříškovou chutí, a při této příležitosti se Nutella rozhodla oslavit své výročí tím, co je pro ni typické – rozdáváním radosti a úsměvů. V rámci oslav značka proměňuje své logo na úsměv, vydává limitovanou edici sklenic a přichází s novou spotřebitelskou soutěží.

Samotná historie pomazánky Nutella sahá až do roku 1946. Po druhé světové válce, kdy bylo kakao extrémně vzácné, proměnila společnost Ferrero tento složitý problém v inovativní řešení a vytvořila sladkou pastu z lískových ořechů, cukru a trochy vzácného kakaa – a tak vznikl první předchůdce pomazánky Nutella.

Od té doby urazila Nutella velký kus cesty, získala si na oblibě u milionů lidí po celém světě a stala se synonymem nejen lískooříškové pomazánky, ale také úsměvu. Značka Nutella věří, že každodenní život se skládá z mnoha okamžiků, které jsou příležitostí k úsměvu a radosti. Tyto okamžiky jsou však často přehlíženy nebo brány jako samozřejmost. Proto se Nutella rozhodla oslavit své 60. narozeniny vydáním limitované edice sklenic, které rozdávají a šíří úsměv.

„To, že je Nutella s námi již 60 let, je úžasné. V dnešní době je navíc více než kdy jindy důležité, abychom se nezapomněli usmívat. Naší misí je přinášet radost a lidi sbližovat. A to nejen u snídaně prostřednictvím pomazánky Nutella, ale právě také šířením úsměvů,“ říká Markéta Kšandová, brand manažerka značky Nutella.

Sklenice z limitované edice jsou k dostání v 10 variantách a představují hrdiny, které spotřebitelé najdou i mezi svými přáteli a rodinou. Každý tak může pomazánkou Nutella obdarovat například svého superhrdinu, nejlepšího přítele nebo svou módní ikonu a vykouzlit jim úsměv na tváři.

Od 1. 5. do 30. 6. 2024 poběží i nová spotřebitelská soutěž o 60 svetrů s logem Nutella, o 60 piknikových košů a o hlavní cenu pro tři výherce, kteří získají pobyt v Itálii v hodnotě 100 tisíc Kč. Stačí si v tomto období zakoupit některý z výrobků Nutella a do soutěže se zapojit nahráním účtenky na web Nutella.cz. Soutěžit je možné nejen s pomazánkou, ale i se sušenkami Nutella Biscuits a svačinkami Nutella & GO a Nutella B-Ready, se kterými si svou oblíbenou lískooříškovou pomazánku může každý vychutnat na jiný způsob.

Limitovaná edice sklenic pomazánky Nutella je v prodeji od 1. dubna 2024. Výroční kampaň bude podpořena TV spotem, digitální kampaní, PR, v místě prodeje i prostřednictvím OOH.

PENNY má nové plyšáky

Pro chuť i pro zdraví

Revalid Skin Care

Anketa

Které jméno podle vás nejvíce rezonuje mezi návrháři?

Zoltán Tóth
160 x [10%]
Josefína Bakošová
138 x [8%]
Dominik Navrátil
370 x [22%]
Machač
139 x [8%]
Iveta Řádková
121 x [7%]
Lucie Marim
136 x [8%]
Luděk Šmehlík
149 x [9%]
Klára Nademlýnská
148 x [9%]
Beáta Rajská
146 x [9%]
Miroslav Michael Knot
156 x [9%]

Celkem hlasovalo : 1663

POČASÍ
BLOG/ČEK

„Náš strážný anděl se občas nemůže dívat na to, jak se ničíme, a tak nás zastaví docela drastickým způsobem. Někdy zpomalí či přímo zastaví naše fyzické tělo úrazem, který nám nedovolí konat. Jindy nám uštědří zradu přátel, abychom nešli vstříc po jejich boku vlastní zkáze!“
Lenka Žáčková

Facebook

JDI nahoru