Společně jsme silnější: C&A pokračuje v iniciativách na zvýšení povědomí o rakovině prsu

Již pátým rokem po sobě C&A pokračuje ve svém závazku zvyšovat povědomí o rakovině prsu. Iniciativy C&A se snaží poskytnout platformu, která zesílí hlasy žen, které čelí rakovině prsu nebo ženám v remisi. Sdílením svých cest, od prevence a diagnózu až po léčbu a zotavení se, se C&A snaží vzdělávat a inspirovat ostatní. Jako evropský prodejce módy podporuje C&A také na produktové úrovni znovuuvedením své podprsenky po mastektomii ve dvou moderních stylech. Tato kampaň oceňuje ženy žijící s rakovinou prsu nebo po ní, ale také zdůrazňuje důležitost pravidelného samovyšetření, protože tento aspekt zůstává klíčový pro včasné odhalení.

Slyšitelná podpora žen proti rakovině prsu

Stát tváří v tvář rakovině je pro každého diagnostikovaného člověka hluboce osobní situace a někdy je provázen pocity osamělosti a izolace. Kolektivní podpora však může vyvrátit některé mylné představy o druhu rakoviny, která postihuje především ženy a významně zvýšit povědomí o její prevenci a včasné detekci, což je cenné pro pozitivní výsledky. Společnost C&A má proto tu čest znovu spolupracovat s Cristinou Inés Gill a Michèle Müller, dvěma pozoruhodnými ženami, které se v roce 2021 spojily s C&A na „The Bra stories“, poté, co jim byla diagnostikována rakovina prsu. V nové a pravdivé videokampani obě ženy sdílejí své probíhající cesty, postřehy a zdůrazňují důležitost samovyšetření.

Post-Mastectomy podprsenka

C&A plní svůj závazek podporovat aktivně ženy s rakovinou prsu i na produktové úrovni tím, že do nabídky vrací podprsenku po mastektomii. Podprsenka bude k dispozici online ve dvou různých provedeních – podprsenka pro mastektomii z jemného mikrovlákna a podprsenka pro mastektomii nevyztužená,  krajková, obě  v  černé a levandulové barvě. Obě podprsenky nabízejí vnitřní kapsy pro vložení lékařské protézy.

Společnost C&A se věnuje šíření povědomí o rakovině prsu i na lokální úrovni a představuje různé aktivace určené k zapojení a vzdělávání komunity. Klíčovou aktivitou jsou stylingové workshopy, kde pacientky získávají personalizované rady od stylistek a vizážistek. Cílem těchto aktivit je zvýšit sebevědomí a pohodlí  a poskytnout tipy na míru, které řeší potřeby lidí v léčbě a zotavení. Tím  se C&A snaží podporovat a posilovat ženy na jejich cestě a vytvářet silnější a informovanější komunitu.

Být spojencem lidem s diagnózou rakoviny prsu  

K základním hodnotám C&A patří starostlivost a pospolitost. C&A chce inspirovat lidi, aby se stali spojenci pro pacientky s rakovinou prsu ve svém okolí. Mezi způsoby jak je podpořit, patří aktivní naslouchání, poskytování konzistentní emocionální podpory a nabídka praktické pomoci s každodenními úkoly. Nezbytné je také vzdělávat se o nemoci, podporovat péči o sebe  a respektovat cestu každého člověka. Být zdrojem útěchy, připojovat se k podpůrným skupinám, obhajovat informovanost a udržovat si pocit normálnosti pomůže zlepšit zkušenost s léčbou a zotavením. Prostřednictvím promyšlené  podpory může každý upřímně přispět do života lidí žijících s rakovinou prsu a pomoci jim na jejich cestě.

Samovyšetření hraje zásadní roli pro včasnou diagnostiku jakožto základ pro léčbu. Tento postup zahrnuje měsíční palpaci prsu prsty a kromě toho jsou  pro včasné odhalení bulky nezbytné pravidelné kontroly u lékaře ( gynekologa ).

PENNY má nové plyšáky

Pro chuť i pro zdraví

Revalid Skin Care

Anketa

Které jméno podle vás nejvíce rezonuje mezi návrháři?

Zoltán Tóth
160 x [10%]
Josefína Bakošová
138 x [8%]
Dominik Navrátil
370 x [22%]
Machač
139 x [8%]
Iveta Řádková
121 x [7%]
Lucie Marim
136 x [8%]
Luděk Šmehlík
149 x [9%]
Klára Nademlýnská
148 x [9%]
Beáta Rajská
146 x [9%]
Miroslav Michael Knot
156 x [9%]

Celkem hlasovalo : 1663

POČASÍ
BLOG/ČEK

„Náš strážný anděl se občas nemůže dívat na to, jak se ničíme, a tak nás zastaví docela drastickým způsobem. Někdy zpomalí či přímo zastaví naše fyzické tělo úrazem, který nám nedovolí konat. Jindy nám uštědří zradu přátel, abychom nešli vstříc po jejich boku vlastní zkáze!“
Lenka Žáčková

Facebook

JDI nahoru