Miele slaví 125 let inovací. Pro rok 2025 je připraveno několik revolučních novinek

Společnost Miele uspořádala v pražském Miele Experience Center celodenní Miele Brand Day, během něhož představila významné produktové novinky pro nadcházející rok a oslavila 125. výročí svého založení. Prestižní akce byla rozdělena na dvě části – dopolední tiskovou konferenci a večerní setkání s obchodními partnery z České republiky a Slovenska.

Generální ředitel Miele ČR a SR Josef Jelínek během své prezentace připomněl významné milníky společnosti a představil vizi pro nadcházející období. „V roce 125. výročí založení značky Miele přicházíme se zásadní produktovou obměnou napříč sortimentem – od Péče o podlahu, přes Péči o prádlo až po vestavné spotřebiče do kuchyně. Nové produktové řady ztělesňují vše, co naše značka představuje – prémiovou kvalitu, inovativní technologie a udržitelnost," uvedl Josef Jelínek.

Product trainer Miele ČR a SR David Vaner poté podrobně představil klíčové novinky. Nejvýraznější změnou je kompletní inovace segmentu sáčkových vysavačů v podobě nové generace vysavačů Guard, která přichází i s nástupcem legendárního modelu Complete C3, jehož se celosvětově prodalo více než 11 milionů kusů. Vlajková loď Guard L1 Comfort je prvním podlahovým vysavačem s velkým LCD displejem, který zobrazuje mimo jiné úroveň naplnění sáčku a stav vzduchového filtru. Nový systém ComfortFit s prachovým sáčkem HyClean Pure, vyrobeným z 80 % z recyklovaných materiálů, dosahuje účinnosti filtrace 99,99 % všech prachových částic. Model Guard L1 Silence je s pouhými 62 decibely nejtišším vysavačem v historii značky. Řada Guard zahrnuje tři modely – kompaktní základní třídu S1, výkonnou a všestrannou střední třídu M1 a nejvyšší třídu L1 s mnoha inovativními funkcemi. Vysavače budou v prodeji od února 2025.

Druhou významnou novinkou je řada praček a sušiček Nova Edition, plánovaná od března roku 2025. Nejvýznamnější inovací je revoluční buben InfinityCare s voštinovou strukturou, obohacený tzv. „královskými voštinami“, které umožnily sestrojit první buben na světě bez nabíracích žeber. Díky tomuto inovativnímu bubnu a také díky AI technologii, která pomocí speciálního kyvadlového pohybu zajišťuje stejně účinné, ale mnohem šetrnější praní, a šetrnost k prádlu se tak dostává do nových dimenzí. Nová generace W2 a T2 přináší také řadu komfortních prvků – o 25 % větší plnicí otvor, ambientní osvětlení AmbientLight a nové ovládání M Touch PRO s větším dotykovým displejem. Exkluzivní program SmartMatic optimalizuje spotřebu vody a energie i při malých náplních. Sušička T2 Nova Edition zaujme funkcí QuickPowerDry pro usušení 4 kg prádla za 49 minut a novým programem WoolDry pro šetrné sušení vlny. Spotřebiče disponují také funkcí MotionReact – automatickým zapnutím při přiblížení a otvíráním dvířek jemným dotykem. Všechny modely jsou testovány na životnost 20 let a dosahují vysoké energetické účinnosti třídy A nebo A -20 % u praček a A+++ -10 % u sušiček.

V oblasti vestavných spotřebičů Miele představilo řadu ArtLine v novém trendy odstínu perleťové béžové, který elegantně kombinuje šedou a béžovou s jemnými odlesky a dodává vestavným kuchyňským přístrojům Miele unikátní vzhled. Provedení bez rukojeti podtrhuje minimalistický design a umožňuje kombinaci s různými styly interiérů. Od prvního čtvrtletí 2025 budou tyto přístroje disponovat novými inteligentními funkcemi, jako je Smart Food ID pro rozpoznávání potravin pomocí AI kamery nebo MealSync pro synchronizaci více přístrojů.

Během Miele Brand Day byli představeni také ambasadoři značky – úspěšný šéfkuchař a majitel restaurací Zdeněk Pohlreich, vítězka MasterChef Kristína Nemčková, modelka a influencerka Jitka Nováčková, moderátor Libor Bouček, který také oběma akcemi provázel, beach volejbalisté Ondřej Perušič s Davidem Schweinerem a nově také food influenceři Lubojatzky Couple.

Josef Jelínek zároveň potvrdil pokračování úspěšné kampaně „Once a Miele, Always a Miele" s podtitulem „Láska na celý život", která zdůrazňuje dlouhodobou kvalitu a spolehlivost produktů Miele.

Miele Brand Day potvrdil silnou pozici značky na trhu a její odhodlání přinášet inovace, které budou formovat budoucnost domácích spotřebičů. S inovativními produkty, silnými ambasadory a odhodláním přinášet zákazníkům špičkovou kvalitu je připravena pokračovat ve své úspěšné cestě i v dalších desetiletích.

Dárky z Levandulového údolí

Dárky z Levandulového údolí

Absolut vodka - limitovaná edice Andy Warhol

Prací papírky

Anketa

Jakou pohádku či vánoční film si nenecháte utéct?

Tři oříšky pro Popelku
48 x [10%]
Anděl Páně
36 x [8%]
Lotrando a Zubejda
40 x [8%]
Alenka v říši divů
139 x [29%]
Grinch
39 x [8%]
Princ a Večernice
36 x [8%]
Coco
35 x [7%]
Princezna zakletá v čase
35 x [7%]
Alois Nebel
32 x [7%]
Zloba – Královna černé magie
36 x [8%]

Celkem hlasovalo : 476

BLOG/ČEK

„Povrchní lidé mají v sobě nebezpečný nástroj v podobě své povrchnosti. Pokud křehký člověk s nimi vstoupí do hlubokého přátelství, může být velmi vážně (až smrtelně) zraněn, pokud je odvržen, když už ho nepotřebují…“ 

Lenka Žáčková

POČASÍ
Facebook

JDI nahoru