Emirates triumfuje na World Travel Awards 2024 a World Travel Tech Awards

Emirates, největší mezinárodní letecká společnost, triumfovala na World Travel Awards 2024, kde získala tituly „Nejlepší letecká společnost na světě – první třída“, „Nejlepší letecká společnost na světě – značka“, „Nejlepší letecká společnost na světě – palubní zábava“ a „Nejlepší letecká společnost na světě – věrnostní program“. Navíc byla oceněna i v soutěži World Travel Tech Awards 2024, kde získala tituly „Nejlepší aplikace letecké společnosti na světě“ a „Nejlepší aplikace letecké společnosti na Blízkém východě“. Prestižní World Travel Awards oceňuje špičkové výkony v cestovním ruchu, zatímco World Travel Tech Awards vyzdvihuje inovace v cestovních technologiích.

Aerolinka letos slaví úspěchy, když získala i ocenění v soutěžích ULTRAs 2024, Telegraph Travel, Forbes Travel Guide's Air Travel Awards a byla zařazena mezi 2025 APEX World Class Airlines.

Emirates se soustředí na poskytování špičkových služeb, neustálé zlepšování palubní zkušenosti a zavádění inovativních konceptů, které posilují věrnostní ekosystém. Mezi klíčové kroky patří:

  • Modernizace 36 letadel (26 A380 a 10 Boeing 777) s kompletně novými interiéry, včetně vysoce oceňované Premium Economy Class, jako součást mnohamiliardového modernizačního programu.
  • Zážitek z First Class nadále nastavuje laťku dokonalosti v oboru díky plně uzavřeným soukromým apartmá, službě „večeře na požádání“ a sprchovému koutu na palubě A380. Nově společnost představila program „L'art du vin“, speciální školení pro palubní personál zaměřený na prémiová a ročníková vína, aby je mohl cestujícím odborně nabízet.
  • Emirates nedávno obohatila svůj rozsáhlý katalog palubní zábavy o spolupráci se Spotify, nejpopulárnější audio streamovací službou na světě, a nově nabízí zákazníkům široký výběr podcastů a playlistů během letu.
  • Program Emirates Skywards, který má celosvětově 33 milionů členů, umožňuje „cestovat výhodně“ a „utrácet chytře“ díky partnerství s více než 200 značkami, zahrnujícími letecké společnosti, hotely, půjčovny aut, finanční instituce i značky z oblasti volného času a životního stylu. Každý měsíc se k programu připojí více než 120 000 nových členů, kteří své míle využívají na širokou škálu odměn, včetně letenek, upgradů u Emirates a partnerských aerolinií, hotelových pobytů, dárkových karet, vstupenek na sportovní a kulturní akce, zájezdů a jedinečných zážitků, které nejsou běžně dostupné.
  • Emirates neustále zlepšuje digitální služby a zavádí nové technologie pro snadnější cestování. Aplikace Emirates vyniká uživatelským komfortem a nabízí funkce jako aktualizace letů v reálném čase, sledování zavazadel, mapy letišť, 3D prohlídky kabin a tvorbu vlastních playlistů před letem. Web Emirates.com byl oceněn jako jediný s dobou načtení pod 5 sekund, což společnosti vyneslo 3. místo v analýze webů leteckých společností od Catchpoint.
PENNY má nové plyšáky

Pro chuť i pro zdraví

Revalid Skin Care

Anketa

Které jméno podle vás nejvíce rezonuje mezi návrháři?

Zoltán Tóth
160 x [10%]
Josefína Bakošová
138 x [8%]
Dominik Navrátil
371 x [22%]
Machač
140 x [8%]
Iveta Řádková
122 x [7%]
Lucie Marim
136 x [8%]
Luděk Šmehlík
149 x [9%]
Klára Nademlýnská
148 x [9%]
Beáta Rajská
146 x [9%]
Miroslav Michael Knot
156 x [9%]

Celkem hlasovalo : 1666

POČASÍ
BLOG/ČEK

„Náš strážný anděl se občas nemůže dívat na to, jak se ničíme, a tak nás zastaví docela drastickým způsobem. Někdy zpomalí či přímo zastaví naše fyzické tělo úrazem, který nám nedovolí konat. Jindy nám uštědří zradu přátel, abychom nešli vstříc po jejich boku vlastní zkáze!“
Lenka Žáčková

Facebook

JDI nahoru