Emirates triumfuje na World Travel Awards 2024 a World Travel Tech Awards

Emirates, největší mezinárodní letecká společnost, triumfovala na World Travel Awards 2024, kde získala tituly „Nejlepší letecká společnost na světě – první třída“, „Nejlepší letecká společnost na světě – značka“, „Nejlepší letecká společnost na světě – palubní zábava“ a „Nejlepší letecká společnost na světě – věrnostní program“. Navíc byla oceněna i v soutěži World Travel Tech Awards 2024, kde získala tituly „Nejlepší aplikace letecké společnosti na světě“ a „Nejlepší aplikace letecké společnosti na Blízkém východě“. Prestižní World Travel Awards oceňuje špičkové výkony v cestovním ruchu, zatímco World Travel Tech Awards vyzdvihuje inovace v cestovních technologiích.

Aerolinka letos slaví úspěchy, když získala i ocenění v soutěžích ULTRAs 2024, Telegraph Travel, Forbes Travel Guide's Air Travel Awards a byla zařazena mezi 2025 APEX World Class Airlines.

Emirates se soustředí na poskytování špičkových služeb, neustálé zlepšování palubní zkušenosti a zavádění inovativních konceptů, které posilují věrnostní ekosystém. Mezi klíčové kroky patří:

  • Modernizace 36 letadel (26 A380 a 10 Boeing 777) s kompletně novými interiéry, včetně vysoce oceňované Premium Economy Class, jako součást mnohamiliardového modernizačního programu.
  • Zážitek z First Class nadále nastavuje laťku dokonalosti v oboru díky plně uzavřeným soukromým apartmá, službě „večeře na požádání“ a sprchovému koutu na palubě A380. Nově společnost představila program „L'art du vin“, speciální školení pro palubní personál zaměřený na prémiová a ročníková vína, aby je mohl cestujícím odborně nabízet.
  • Emirates nedávno obohatila svůj rozsáhlý katalog palubní zábavy o spolupráci se Spotify, nejpopulárnější audio streamovací službou na světě, a nově nabízí zákazníkům široký výběr podcastů a playlistů během letu.
  • Program Emirates Skywards, který má celosvětově 33 milionů členů, umožňuje „cestovat výhodně“ a „utrácet chytře“ díky partnerství s více než 200 značkami, zahrnujícími letecké společnosti, hotely, půjčovny aut, finanční instituce i značky z oblasti volného času a životního stylu. Každý měsíc se k programu připojí více než 120 000 nových členů, kteří své míle využívají na širokou škálu odměn, včetně letenek, upgradů u Emirates a partnerských aerolinií, hotelových pobytů, dárkových karet, vstupenek na sportovní a kulturní akce, zájezdů a jedinečných zážitků, které nejsou běžně dostupné.
  • Emirates neustále zlepšuje digitální služby a zavádí nové technologie pro snadnější cestování. Aplikace Emirates vyniká uživatelským komfortem a nabízí funkce jako aktualizace letů v reálném čase, sledování zavazadel, mapy letišť, 3D prohlídky kabin a tvorbu vlastních playlistů před letem. Web Emirates.com byl oceněn jako jediný s dobou načtení pod 5 sekund, což společnosti vyneslo 3. místo v analýze webů leteckých společností od Catchpoint.
Termo lahev Fizz&Go COOL

Kozí mejdan

BLOG/ČEK

„Nikdo z nás nikdy nespočítá, nevyčísli, nezjistí, kolik měl v životě štěstí. Mnohé okamžiky ani nepostřehneme, a přitom rozhodly o našem životě…“

Lenka Žáčková

Anketa

Jaký typ gastro podniku vám je nejbližší?

Restaurace
18 x [11%]
Hospoda/hostinec
15 x [9%]
Pivnice
15 x [9%]
Vinárna
17 x [10%]
Kavárna
15 x [9%]
Čajovna
15 x [9%]
Bar
16 x [10%]
Bistro
18 x [11%]
Rychlé občerstvení
20 x [12%]
Cukrárna
15 x [9%]

Celkem hlasovalo : 164

Revalid Skin Care

POČASÍ
Facebook

JDI nahoru