Florentine představuje fialkový olej VIOLET IS THE NEW BLACK

Česká značka přírodní kosmetiky Florentine přináší i letos jedinečný sezónní poklad – fialkový tělový a masážní olej VIOLET IS THE NEW BLACK. Olej vzniká pouze jednou ročně, vždy na jaře, kdy rozkvetou divoké fialky. Každá lahvička obsahuje kouzlo přírody, vůni nostalgie a výsledek dvouměsíční ruční práce.

Tento 100 % vegan olej vzniká dlouhodobou macerací violky vonné (Viola Odorata) a motýlího květu (Clitoria Ternatea) v kvalitním BIO slunečnicovém oleji. Každý krok výroby probíhá s respektem k přírodě a jejím cyklům – od ručního sběru květů po finální plnění do elegantních skleněných lahviček.

„Znáte vůni fialkových bonbónů z dětství? Sladkou, omamnou, uklidňující? Přesně tu najdete v našem oleji,“ říká zakladatelka značky Florentine Tereza Nová.

VIOLET IS THE NEW BLACK potěší tělo i duši. Je ideální pro masáže, péči po koupeli i speciální rituály, jako jsou partnerské doteky nebo masáž těhotenského bříška. Pokožku zvláční, vyživí a provoní, zatímco vůně navozuje pocit klidu a uvolnění.

Fialkový olej je dostupný pouze v omezeném počtu kusů – jakmile se vyprodá, další bude až příští jaro. Více infomací na www.florentine-cosmetics.com.  Cena oleje Violet is the new black je 780 Kč.

Podzim s F&F

Celebration BOX

BLOG/ČEK

„Nikdy svůj život nezměníte, když se necítíte dobře, tedy myšleno k lepšímu. A tak se ho snažte trvale zlepšovat, abyste ho mohli změnit.“

Lenka Žáčková

Anketa

Jaký typ gastro podniku vám je nejbližší?

Restaurace
133 x [10%]
Hospoda/hostinec
122 x [9%]
Pivnice
138 x [11%]
Vinárna
119 x [9%]
Kavárna
139 x [11%]
Čajovna
123 x [10%]
Bar
133 x [10%]
Bistro
128 x [10%]
Rychlé občerstvení
136 x [11%]
Cukrárna
121 x [9%]

Celkem hlasovalo : 1292

Biorythme

PETER BENCE

POČASÍ
Facebook

JDI nahoru