EUROPEAN PEACE RIDE 2025, nástupce Závodu míru, byl nejen sportovní, ale i kulturní událostí

European Peace Ride (EPR) letos opět spojil evropská hlavní města kultury. Cílem závodu nebyly pouze sportovní výkony, ale také kulturní spolupráce zúčastněných měst. Letošní trasa měřila celkem 510 kilometrů a vedla přes města Pasov, Plzeň a Ústí nad Labem do Saské Kamenice – Chemnitz.

Závod míru není chápán jako soutěžní. Evropská jízda míru je spíše významnou sportovní a kulturní událostí. Přibližně 250 účastníků jelo společně, za evropské hodnoty, jako je demokracie a tolerance, ve velkém pelotonu ulicemi měst a regiony. I letos se jí zúčastnila řada významných osobností, například Thomas Barth, Hanka Kupfernagel, Marcus Burghardt a André Greipel. Na letošním ročníku nechyběl ani vítěz Tour de France z roku 1997, bývalý profesionální cyklista Jan Ullrich, který nešetřil chválou na organizátory závodu a obdivoval krásy regionu Krušnohoří/Erzgebirge.

České zastoupení Německé turistické centrály často spolupracuje také s CzechTourism Německo, a to pod hashtagy #AhojNachbarn #HalloSousede. V posledních letech bylo realizováno několik společných marketingových kampaní.

Jan Pohaněl, vedoucí Německé turistické centrály pro ČR, říká: „Společně na kole napříč Evropou – European Peace Ride 2025 - nabízí nezapomenutelnou jízdu z Pasova přes Českou republiku až do srdce Saska, města Chemnitz. Akce je zároveň významným impulsem pro cestovní ruch, protože ukazuje rozmanitost německých regionů, jejich kulturní bohatství a jedinečné cyklistické trasy, které lákají návštěvníky z celé Evropy.“

Markéta Chaloupková, ředitelka Zahraničního zastoupení CzechTourism v Německu, dodává: „Oblouk poslední etapy European Peace Ride symbolicky spojil dvě hlavní Evropská města kultury: Plzeň 2015 a Chemnitz 2025. Nadčasově tak propojuje dvě významné evropské akce a inspiruje k objevování přírodních i kulturních památek na obou stranách hranice – nejlépe na kole.“

European Peace Ride se postupně stal pevně etablovaným projektem – společenskou akcí, která spojuje lidi, překonává hranice a nese poselství vzájemného porozumění mezi evropskými národy.

O DZT:

Německá národní turistická centrála (DZT) reprezentuje Německo jako turistickou destinaci z pověření Spolkového ministerstva hospodářství a energetiky a je jím financována na základě rozhodnutí Spolkového sněmu. Jako ústřední organizace pro podporu příjezdového cestovního ruchu do Německa DZT úzce spolupracuje s německým cestovním ruchem, partnery ze soukromého sektoru a obchodními sdruženími na vytváření strategií a marketingových kampaní, které podporují pozitivní image Německa jako turistické destinace v zahraničí a povzbuzují turisty k návštěvě země. Cílem je využít budoucí obchodní potenciál a přilákáním zahraničních návštěvníků do Německa tak zvýšit hodnotu německého hospodářství.

Hlavními strategickými oblastmi činnosti DZT jsou:

  • cílený průzkum trhu a podrobná analýza globálních trendů v oblasti cestovního ruchu a poptávky zákazníků na jednotlivých trzích
  • Podpora německého cestovního ruchu, v němž převažují malé a střední podniky, prostřednictvím sdílení odborných znalostí a propojování německých poskytovatelů s mezinárodním cestovním ruchem.
  • Zvyšování povědomí o značce Destination Germany a zlepšování profilu značky se zaměřením na digitální transformaci.

V rámci projektu profil značky "Německo. Simply inspiring“ představuje na trhu vysoce kvalitní, na služby orientovanou, udržitelnou a inkluzivní cestovní destinaci.

DZT ze svého sídla ve Frankfurtu řídí 19 zahraničních zastoupení na zavedených a vysoce potenciálních zdrojových trzích.

Zdroj: Německá národní turistická centrála

Termo lahev Fizz&Go COOL

World Burger Tour 2025

BLOG/ČEK

„Nikdo z nás nikdy nespočítá, nevyčísli, nezjistí, kolik měl v životě štěstí. Mnohé okamžiky ani nepostřehneme, a přitom rozhodly o našem životě…“

Lenka Žáčková

Anketa

Jaký typ gastro podniku vám je nejbližší?

Restaurace
107 x [10%]
Hospoda/hostinec
99 x [9%]
Pivnice
113 x [11%]
Vinárna
96 x [9%]
Kavárna
114 x [11%]
Čajovna
99 x [9%]
Bar
110 x [10%]
Bistro
106 x [10%]
Rychlé občerstvení
113 x [11%]
Cukrárna
98 x [9%]

Celkem hlasovalo : 1055

Revalid Skin Care

POČASÍ
Facebook

JDI nahoru