Slovinská značka Lisca se 20. listopadu v Lublani postarala o módní událost roku. Před zraky mezinárodního publika, celebrit, influencerů i obchodních partnerů odhalila svou novou kolekci jaro/léto 2026. Velkolepá show byla nejen přehlídkou spodního prádla a oblečení, ale i oslavou ženské krásy, sebevědomí a elegance. Lisca ukázala, že moderní žena chce víc než jen pohodlí, touží po luxusu, který jí dodá šmrnc i odvahu.
Večer ženskosti a kreativity v režii Liscy
V prostorách lublaňského výstavního a kongresového centra se sešlo více než 700 hostů, kteří společně oslavili 70. výročí značky Lisca. Módní přehlídku doprovázely umělecké výstupy známých hudebníků a tanečníků. Za zvuku živé hudby se na mole střídaly modelky Lisca, které předvedly kolekci od archivních ikonických modelů až po současné kousky v jemných odstínech bílé a meruňkové, postupně přecházející do růžové, magenty a smyslné černé. Dramaturgii podtrhla výrazná hra doplňků.
Maja Ratajc, kreativní ředitelka značky Lisca, shrnula přehlídku slovy: „Toto je příběh sebevědomé moderní ženy, která žije podle vlastních pravidel. Někdy se cítí uvolněně, jindy hravě, umí být jedinečná, rozhodná, někdy i dramatická či smyslná… Ale vždy je skutečná, autentická a ženská. Lisca chce ženy posilovat. Díky perfektnímu střihu poskytujeme pohodlí bez ohledu na typ postavy, kvalitní materiály zase zajišťují dlouhou životnost našich modelů. Naše inovativní designy spojují módu a funkčnost – aby se každá žena cítila svobodně, příjemně a mohla naplno žít svůj život. Naše hodnoty přesahují svět módy, jsou to hodnoty životního stylu v duchu motta ‘Living my life’.“
Módní show: „I am Lisca, living my life“
Středobodem večera byla přehlídka nové kolekce jaro/léto 2026. Připravovaná kolekce spojuje styl, pohodlí a hravost, a vytváří moderní, sebevědomý look pro každou příležitost. Inspirací se staly radostné momenty, romantická dobrodružství i spontánní výlety – vše, co definuje dynamický život ženy, která si umí užívat každý okamžik naplno.
Pod sloganem „I am Lisca, living my life“ se na mole objevily po boku modelek také známé osobnosti, které nové modely předvedly a předaly tak všem ženám jasné poselství, stejně jako Iris, Ula, Nina, Tijana, Vanja, Olja či Hana může být Lisca každá z nás.
Kolekce jaro/léto 2026 vyzařuje sebevědomí a ženskost, propojuje pohodlí, styl i všestrannost – od elegantního prádla a domácí módy po širokou škálu plavek a sofistikovaných kousků navržených pro každý okamžik, ať už doma, na cestách nebo při výjimečných příležitostech.
Sebevědomí, které nosíte
U příležitosti výročí zdůraznil výkonný ředitel Lisca Luka Južna: „Existuje zvláštní typ sebevědomí, které vzniká, když máte na sobě něco výjimečného – tichá síla, kterou není vidět, ale je ji cítit. Je to esence života podle vlastních pravidel, poháněná vlastní vnitřní silou. Proto vytváříme prádlo pro každý aspekt života ženy: pro rána, kdy vás nikdo nevidí, pro večery, kdy vás vidí všichni, pro sebevědomí, které začíná uvnitř, pro skutečnou sílu v životě. Lisca je příslibem svobody, kvality, krásy i úspěchu – a my jsme tu, abychom tento příslib naplnili.“
Južna také poděkoval obchodním partnerům, zaměstnancům i všem, kteří se podílejí na posilování odkazu i tvorbě nové vize značky Lisca.
70 let kreativity, kvality a nadčasové elegance
Lisca, založená roku 1955 ve slovinské Sevnici, patří dnes mezi přední značky dámského spodního prádla a plavek. Díky inovativnímu designu, perfektnímu střihu a nadčasové ženskosti značka spojuje tradici s moderním přístupem a vytváří kolekce prádla, plavek, noční módy a domácího oblečení, které zosobňují sebevědomí a sofistikovaný styl.
Dnes je Lisca přítomna ve 40 zemích světa a v rámci skupiny zaměstnává přes 700 lidí, z toho 160 v mateřské společnosti v Sevnici. K 70. výročí značka představila také novou vizuální identitu a modernizované logo s motivem lišky symbolizující prolnutí tradice a současnosti. Liška v logu Lisca vznikla z názvu hory Lisca, která se nachází severozápadně od Sevnice, a také ze slova lisca – slovinsky liška. Liška představuje inteligenci, adaptabilitu a eleganci – hodnoty, které formují příběh značky Lisca od samého počátku.










