Lepidlo Herkules boduje, zvítězilo v anketě Čtenáři Receptáře doporučují

Kdo by neznal legendární lepidlo Herkules? Skvělou zprávou je, že opět zabodovalo v anketě Čtenáři Receptáře doporučují. I tentokrát, již po šesté v řadě, Herkules ovládl kategorii Lepidel a tmelů, v níž získal ocenění, a navíc již od roku 2014 nepřerušil svoji vítěznou sérii. Čtenáři nejprodávanějších hobby titulu u nás, tak jasně ukázali, kdo je jejich favoritem a znovu Herkules vynesli na nejvyšší příčku. Ziskem dalšího ocenění jen potvrzuje fakt, že čeští zákazníci věří tuzemské značce, léty prověřené kvalitě i vlastním zkušenostem, legendární značce, která dovede inovovat s citem a akcentem na měnící se dobu a potřebu nových uživatelských výhod a větší rychlosti i komfortu při samotném lepení.

Čtenáři měsíčníku Receptář v anketě s názvem „Čtenáři Receptáře doporučují“ opět svými hlasy rozhodli a potvrdili, které z lepidel je pro ně skutečně číslo 1. Navíc prvenství, které si Herkules již roky drží, poukazuje i na fakt, že uživatelé dovedou být věrni jedné značce, rádi vsadí na osvědčenou kvalitu a nehodlají experimentovat.

„Ocenění právě v anketě Čtenáři Receptáře doporučují nás maximálně potěšilo. Jednak máme radost z faktu, že Herkules dovedl již po šesté v řadě zopakovat svoje vítězství, ale hlavně nás těší, že jde o ocenění od čtenářů, zákazníků, kteří Herkules znají a využívají. Ocenění je pro nás zároveň výrazným signálem, na co se v produkci primárně zaměřit, a tak bychom rádi už letos přinesli další rozšíření právě v portfoliu lepidel,“ říká Daniel Hartl, marketingový manažer společnosti Druchema a doplňuje, že lepidla budou pro Druchemu hlavním tématem letošního roku, kdy mají v plánu ve vlastním sortimentu vykrýt mezeru a nabídnout další typ lepidel.

Připomeňme, že společně s velikonočními produkty OVO patří Herkules a lepidla mezi TOP 2 řady, kterým se společnost Druchema věnuje v nejvyšším rozsahu.

Více informací: www.druchema.cz, www.facebook.com/druchema   

Podzim s F&F

Celebration BOX

BLOG/ČEK

„Nikdy svůj život nezměníte, když se necítíte dobře, tedy myšleno k lepšímu. A tak se ho snažte trvale zlepšovat, abyste ho mohli změnit.“

Lenka Žáčková

Anketa

Jaký typ gastro podniku vám je nejbližší?

Restaurace
147 x [10%]
Hospoda/hostinec
136 x [9%]
Pivnice
153 x [11%]
Vinárna
133 x [9%]
Kavárna
154 x [11%]
Čajovna
136 x [9%]
Bar
150 x [10%]
Bistro
145 x [10%]
Rychlé občerstvení
151 x [10%]
Cukrárna
136 x [9%]

Celkem hlasovalo : 1441

Biorythme

PETER BENCE

POČASÍ
Facebook

JDI nahoru